Achizitie publica - Furnizare si distributie mere pentru elevii din clasa pregatitoare si clasele I-VIII, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat pentru anul scolar 2012- 2013, jud Bistrita Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 340510
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340510/05.12.2012
Denumire contract: Furnizare si distributie mere pentru elevii din clasa pregatitoare siclasele I-VIII, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat pentru anul scolar 2012- 2013, jud Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud , str Piata Petru Rares , nr 1-2 , camera 112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si distributie mere pentru elevii din clasa pregatitoare siclasele I-VIII, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat pentru anul scolar 2012- 2013, jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea si distributia de mere si clasa pregatitoare pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, pe anul scolar 2012-2013
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 437, 461 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de: lot 1- 3.200 lei;lot 2 ? 1.280 lei;lot 3- 1240 lei;lot 4- 1.375 lei; lot 5-780 lei ;Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original.Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor si va fi emisa in favoarea aoritatii Contractante, pentru suma specificata. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, b) numerarIn cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa.Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166;Cod fiscal 4347550Nota : Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art.278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de : lot 1 ? 1.780, 46 lei ;lot 2-709, 94 lei; lot 3- 688, 27 lei; lot 4- 763, 58 lei; lot 5 ? nu se aplica prev art 278^1 din OUG 34/2006Pentru o raportare si evaluare unitare ale cuantumului de garantiei de participare echivalenta pentru o garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data de 15.12.2012
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 alin 1- 3 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie de eligibilitate- Formular 5-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181din OUG 34/ 2006-Formular 6-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1-Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Presedinte Consiliul Judetean ? EmilRadu Moldovan , Vicepresedinti : Stelian Dolha , Alexandru Pugna ; Administrator public -Florin Grigore Moldovan , Tinis Viorel ? director economic, Redl Iosif ? secretarul judetului , Sabo Augustin ? sef Seviciu buget finante , Suciu Georgeta- consilier Serv buget finante , Coldea Raveca- sef Birou achizitii publice , Ungureanu Elisabeta, Mora Csaba? consilieri Birou achizitii publice , consilieri judeteni cf anexa- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 9- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 8- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile fata de bugetul local , si anume ca ofertantul nu are datoriiin luna anterioara celei in care se depun ofertele . Prezentarea CertificatuluiConstatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei licitatiiDocumentul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?- Prezentare Autorizatia sanitara de functionare a unitatii de depozitare eliberata de Directia de Sanatate Publica sau certificarea conformitatii cu normele de igiena si sanatate publica cf OMS 1030/ 2009 ;
- Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor emis de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta alimentelor judeteana pentru unitatea de depozitare a merelor-Proces verbal de constatare intocmit de DSVSAjudeteana cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , care sa ateste ca unitatea de furnizare a merelor detine spatii de spalare, ambalare/etichetare a merelor conforme cu cerintele legislatiei in vigoare sau echivalent in conformitate cu Ordinul nr 113/ 2008, ORDINUL 111/2008 Regulamentul CE nr 882/ 2004 al Parlamentului European din 2004 ;Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani petru fiecare lot in valoare de minimLotul 1 - 250.000 lei ; Lotul 2- 100.000 lei ;Lotul3 - 100.000 lei ; Lotul 4 -110.000 leiLotul 5-60.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatiiNota : Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se vaprezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parteNota : In cazul unei oferte comune , fiecare asociat trebuie sa indelineasca in mod individual conditiile de la pctIII.2.1a , III.2.1b, III.2.3b, Declaratie privind Lista principale livrari de produse in ultimii 3 ani, Finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contractcu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa si al carui obiect a fost furnizarea de produse similare- fructeIn cazul ofertelor partiale valoarea contractului prezentat ca siexperienta similara trebuie sa fie egala sau mai mare cu : Lotul 1-150.000 lei; Lotul 2-55.000 lei;Lotul 3-55.000 lei; Lotul 4-60.000 lei ;Lotul 5 - 35.000 leiOrice fisa privind experienta similara care prezinta un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de : - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori clientul privat beneficiar, Declaratie privind personalul de specialitate pentru derularea contractului, Declaratie care sa contina informatii privind numarul de mijloace de transport cu dotarile necesare pentru a putea transporta fructe, sau contract de inchiriere pentru mijloacele de transport necesare insotita de :1 DOCUMENT DE INREGISTRARE A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PRODUSE ALIMENTARE DE ORIGINE NON - ANIMALA, emis de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor judetean-2 Autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport cf OMS 1030/ 2009 -, - Documente care sa ateste conformitatea loturilor de mere cu legislatia pentru siguranta alimentelor in vigoare : buletine de analiza eliberate de laboratoare acreditate conform ISO EN 17025 pentru1.metale grele : cadmiu si plumb;2. reziduuri de pesticide: organofosforice, organoclorurate, carbamati si piretroizi de sinteza Certificatul ISO 9001 sau echivalentNota : In cazul unei asocieri Certificatul ISO 9001 va fi prezentat de fiecareasociat.NotaSe accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic , in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se descarca gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 08:38