Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare si distributie produse lactate pentru elevi si prescolari, an scolar 2011-2012


Detaliu pentru invitatia numarul 315592
Autoritate contractanta
COMUNA BALTATI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BALTATI)
Cod de identificare fiscala: 4540976
Adresa: com.BALTATI, jud.IASI, nr.112, , Baltati
Telefon: 0232717333
Fax: 0232717333
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare si distributie produse lactate pentru elevi si prescolari, an scolar 2011-2012
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare si distributie produse lactate pentru elevi si prescolari, an scolar 2011-2012
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.09.2011 16:52
Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Baltati, localitatea Baltati, judetul Iasi
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte a Primariei Comunei Baltati, judetul Iasi
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 76, 579.92 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1) Situatia personala a ofertantului- cazier fiscal-declaratia privind neîncadrarea în prev. art. 181;
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorde plata a impozitelor si taxelor;2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale-certificat constatator emis de ONRC;
-certificat de înregistrare emis de ORC;3) Situatiaeconomico-financiara-se vor prezenta situatiile financiare pe ani 2008, 2009, 2010;4) Capacitatea tehnica si/sau profesionala- autorizatie sanitara-veterinara de functionare pentru schimburi intracomunitare;
- dovada ca dispunede mijloace de transport speciale;
-dovada ca dispune de spatii de depozitare;
-buletine de analiza pentru fiecare produs ofertat;
- ISO 22000 HACCP, ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001
-SEAP-cuantumul garantiei de participare 1.500 RON, -perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer