Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare si distributie produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII Mateesti,Valcea.


Detaliu pentru invitatia numarul 167971
Autoritate contractanta
COMUNA MATEESTI
Cod de identificare fiscala: 2541347
Adresa: COM.MATEESTI, SAT GRECI, JUD.VALCEA, Mateesti
Telefon: 0724933337
Fax:
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare si distributie produse lactate pentru elevii din clasele I-VIII Mateesti, Valcea.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Aprovizionarea cu lapte de consum(lapte UHT sau pasteurizat), preambalat corespunzator in ambalaje de 200 g/unit., transportat la destinatar (scoala si gradinita).
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.08.2008 14:53
Data limita de depunere a ofertelor: 08.09.2008 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Mateesti, com.Mateesti, jud.Valcea.
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.09.2008 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Mateesti, Valcea.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;
-autorizatie de functionare;
-certificat constatator emis de O.R.C.I.-certificat eliberat de A.S.P.J. din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea si/sau transportul produselor lactate;
-bilantul contabil la 31.12.2007;
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani-1.500.000 lei;
-prezentarea cel putin a unui contract similar cu valoarea minima impusa de 900.000 lei;
-declaratie privind personalul de specialitate;
-copie a carnetelor de sanatate avizate de A.S.P. a persoanelor care efectueaza distributia produselor;
-declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice;
-buletin de analiza pe produs;
-ISO 22000, ISO 9001, ISO 14001.
Cerere adresata autoritatii contractante; data limita de solicitare - 05.09.2008.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer