Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare si instalare Camera Web la cuibul de vultur codalb


Detaliu pentru invitatia numarul 233656
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Cod de identificare fiscala: 3722040
Adresa: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Tulcea
Telefon: 0240518924, 0240518925
Fax: 0240518975
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare si instalare Camera Web la cuibul de vultur codalb
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 30237240-3 - Camera web (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Scopul contractului este furnizarea si montarea unui Sistemul de supraveghere video alimentat cu baterii solare. Acesta va fi instalat in perimetrul Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii, in apropierea unui cuib de codalb (Haliaeetus albicilla), pe un arbore, situat la inaltime de aproximativ 15-20 metri. Scopul acestui sistem este a urmari si monitoriza activitatea la cuib si de a transmite imaginile prin Wireless pentru a fi publicate cu ajutorul Internetului pe site-ul proiectului DanubeParks
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 20.11.2009 11:40)
Data publicarii: 04.11.2009 17:04
Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2009 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul ARBDD Tulcea, Str. Portului nr. 34A, jud. Tulcea
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2009 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ARBDD Tulcea, Str. Portului nr. 34A, Sala de consiliu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 36, 053 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a) declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani Formular nr. 12 D, ofertantii vor prezenta cel putin un contract finalizat în ultimii 3 ani, care a avut ca obiect furnizarea unor echipamente similare;b) declaratie privind personalul angajat în derularea contractului de furnizare, inclusiv CV, Formular nr. 12 I, c) scrisoare de recomandare cel putin una
pe SEAP, atasat prezentei Invitatii de participare
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Procedura a fost reluata si a fost publicata o noua Invitatie de participare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer