Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare si instalare de produse software - licente Microsoft sau echivalent


Detaliu pentru invitatia numarul 341802
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Numar invitatie: 341802/16.01.2013
Denumire contract: Furnizare si instalare de produse software - licente Microsoft sau echivalent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 241480851, fax: +40 241694137, etaj III, secretariatul institutiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, , etaj III, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si instalare de produse software - licente Microsoft sau echivalent
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si instalare de produse software - licente Microsoft sau echivalent, necesare pentru computerele din dotarea D.G.A.S.P.C. Constanta si centrelor de plasament din subordine. Achizitia se va realiza in regim Buy-Out ceea ce ofera Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta posibilitatea de a contracta ultima versiune a produselor software incluse in contractul Open Value Subscription, detinut in prezent, in mod definitiv . Operatorul economic participant va oferta toate produsele de mai jos. Nu se accepta ofertarea partiala atat a cantitatii produselor cat si a tipurilor de licente.Conform art.38 alin 2 din OUG 34/2006, titulatura, suficient de precis descrisa ca si specificatie tehnica si inteligibila, a Software-urilor de mai jos, corespunde exigentelor autoritatii contractante, din punct de vedere al performantelor si cerintelor functionale ale produselor solicitate. Acestea pot fi ofertate in echivalent doar in masura in care operatorul economic participant prezinta software-uri cu caracteristi similare cu cele din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 48624000-8 - Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 732 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.291, 90 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. 1 si 6 din HG 925/2006. Contul pentru virarea garantiei de participare este RO81TREZ2315006XXX005424 deschis la Trezoreria Constanta. Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare. Conform art. 86 alin 6 din HG 925/2006, in orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care CNSC respinge o contestatie ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/2010 si L279/2011 ? cuantumul acestei retineri este de 4.344, 59 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA, conform art.89 (3) din HG 925/2006.se constituie in max.15 zile de la incheierea contractului prin instrument de garantare emisde o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf. art.90, alin.3/HG 925/2006.Garantia se va elibera conform Art.92 alin 1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, art 180 din OUG 34/2006- prezentarea declaratiei pe proprie raspundere, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor Conform Formularului 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii de plata restante la data de 25 ale lunii anterioare lunii in care se deruleazaprocedura-Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 5 din Sectiunea IIIFormulare, Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director General - Dinica Petre; Director Gen. Adj.Economic- Carmen Chila ; Director Gen. Adj. Stefan Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea; Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut, Sef Serviciu Contabilitate- Zoica Stamule; alte persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Biroul achizitii publice: Barda Nicoleta, Iliev Ionut, Galea Laura Alexandra, Compartimentul Juridic Contencios: Nicolae Laura, Sirbu Cristina, Toma Elena, Serviciu Contabilitate: Rodica Nucu; Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, respectiv consilierii judeteni, sunt urmatorii: Albu Ioan; Anghel Panait; Babus Radu; Bedivan Dumitru; Carp Doina-Eufrosina; Crusoveanu Marian; Darie Gheorghe-Cristian;Dobre Mircea-Titus; Dragomir Nicolae-Cristinel; Dumitrache Ion; Florea Dumitru; Fronescu Nicolae-Stelian;Ioana Elena; Magiru Maria; Marin Laurentiu-Marius; Marcus Ioan; Memis Baiazid; Mihaesi Gheorghe; Mocianu Sorin; Munteanu Petrica; Osman Fedbi; Panait Cornel; Peride Niculae; Prodan Ecaterina; Teodorescu Atanasie; Ulmeanu Ciprian-George; Constantin Florian; Fintina Ionut; Gavrila Florin-Tudor; Gheorghe Corina; Mandila Gheorghe; Sponte Adrian-Doru; Mascas Alexandru-Gabriel; Radu Ion; Slabu Gheorghe.Declaratiava fi completata de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010- Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conformFormularului 6Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Completare si prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica, conformFormularului 7 Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constator emis de ONRC (in orginal/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate.Certificatul constatator in original sau copie legalizata/copie ?conform cu originalul?. Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant si informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Se solicitacompletarea si depunerea Formularului 8Se solicita ca media cifreide afaceri globale pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)sa fie de minim 1.000.000 lei.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conf cu prev de mai sus, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autenti
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani, care dovedesc experienta similara. se vor prezenta fise de experienta similara. Se va completa Formularul 9 si Anexa Pentru principalele livrari care dovedesc experienta similara se vor prezenta fise de experienta similara., In conformitate cu prev. art.188, alin(1)/ OUG34/2006 se vor prezentacertificate sau alte documente emise de beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse si care sa ateste conformitatea produselor., Informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate: Personal calificat, in domeniul solutiilor software, min. 1 pers - max.5 persSe solicita completareaFormularului 11, 11a si 11b., Informatii privind subcontractantii sau asociatii si specializarea acestora Se solicita completarea Formularului 12 Standarde de asigurarea calitatii.Se solicita prezentarea dovezii implementarii sistemului de management al calitatii conformISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, copie semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al operatorului economic cruia i-a fost atribuit certificatul/documentul. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele / documentele relevante insotite de traduceri in limba romana de traducator autorizat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer