Achizitie publica - Furnizare si instalare de produse software - licente Microsoft sau echivalent
Detaliu pentru invitatia numarul 341802
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341802/16.01.2013
Denumire contract: Furnizare si instalare de produse software - licente Microsoft sau echivalent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 241480851, fax: +40 241694137, etaj III, secretariatul institutiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, , etaj III, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si instalare de produse software - licente Microsoft sau echivalent
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si instalare de produse software - licente Microsoft sau echivalent, necesare pentru computerele din dotarea D.G.A.S.P.C. Constanta si centrelor de plasament din subordine. Achizitia se va realiza in regim Buy-Out ceea ce ofera Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta posibilitatea de a contracta ultima versiune a produselor software incluse in contractul Open Value Subscription, detinut in prezent, in mod definitiv . Operatorul economic participant va oferta toate produsele de mai jos. Nu se accepta ofertarea partiala atat a cantitatii produselor cat si a tipurilor de licente.Conform art.38 alin 2 din OUG 34/2006, titulatura, suficient de precis descrisa ca si specificatie tehnica si inteligibila, a Software-urilor de mai jos, corespunde exigentelor autoritatii contractante, din punct de vedere al performantelor si cerintelor functionale ale produselor solicitate. Acestea pot fi ofertate in echivalent doar in masura in care operatorul economic participant prezinta software-uri cu caracteristi similare cu cele din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 48624000-8 - Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 732 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.291, 90 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. 1 si 6 din HG 925/2006. Contul pentru virarea garantiei de participare este RO81TREZ2315006XXX005424 deschis la Trezoreria Constanta. Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare. Conform art. 86 alin 6 din HG 925/2006, in orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care CNSC respinge o contestatie ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/2010 si L279/2011 ? cuantumul acestei retineri este de 4.344, 59 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA, conform art.89 (3) din HG 925/2006.se constituie in max.15 zile de la incheierea contractului prin instrument de garantare emisde o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf. art.90, alin.3/HG 925/2006.Garantia se va elibera conform Art.92 alin 1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani, care dovedesc experienta similara. se vor prezenta fise de experienta similara. Se va completa Formularul 9 si Anexa Pentru principalele livrari care dovedesc experienta similara se vor prezenta fise de experienta similara., In conformitate cu prev. art.188, alin(1)/ OUG34/2006 se vor prezentacertificate sau alte documente emise de beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse si care sa ateste conformitatea produselor., Informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate: Personal calificat, in domeniul solutiilor software, min. 1 pers - max.5 persSe solicita completareaFormularului 11, 11a si 11b., Informatii privind subcontractantii sau asociatii si specializarea acestora Se solicita completarea Formularului 12 Standarde de asigurarea calitatii.Se solicita prezentarea dovezii implementarii sistemului de management al calitatii conformISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, copie semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al operatorului economic cruia i-a fost atribuit certificatul/documentul. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele / documentele relevante insotite de traduceri in limba romana de traducator autorizat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 13:15