Achizitie publica - Furnizare si livrare agregate concasate
Detaliu pentru invitatia numarul 344991
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344991/09.04.2013
Denumire contract: Furnizare si livrare agregate concasate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6Cod fiscal: 4364349, Adresa: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214102550, Fax: +40 214101681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 061521, telefon: +40 214102550, fax: +40 214101681, persoana de contact: PAPURICA OVIDIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si livrare agregate concasate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si livrare de agregate concasate de cariera pentru prepararea mixturilor asfaltice
II.1.6) CPV: 14212320-9 - Granit concasat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 62, 100 - 538, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10764 lei. Garantia va fi constituita printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin virament cu OP vizat de banca emitenta in contul RO59TREZ7065006XXX000135 deschis la Trezoreria Statului sector 6, cod fiscal: 4364349. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. Cuantumul acesteia va fi calculat tinand cont de rata de schimb comunicata de BNR pentru valuta respectiva din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Dovada constituirii garantiei de participare se va face pana la data limita de deschidere a ofertelor. Ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%, dar numai daca intruneste conditiile prevazute in Legea nr.346/2004. In acest caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de documentele prevazute de Legea nr.346/2004. Garantia se constituie pentru o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul unei contestatii ce va fi respinsa de catre CNSC, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent constituita cu un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind situatia personala a operatorului economic (Formularul 12B). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus, iar in caz de sustinere de catre un tert, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata. In situatia in care din documentul solicitat sau din verificarile efectuate de catre autoritatea contractanta reiese ca ofertantul sau unul dintre asociati (in cazul asocierii de operatori economici) se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura (Formular 12C). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceasta declaratie.- Declaratia pe proprie raspundere ca ofertantul respecta prevederile art.69^1 din OUG nr 34/2006 (model prezentat in sectiunea Formulare). Persoanele care fac obiectul art.69^1 sunt: Adrian Nicolae Vigheciu ? Director General, Dan Cosmin Petrache - Director General Adjunct, Stela Sertu ? Contabil Sef, Mariana Claudia Amaranducai ? Consilier juridic, Ovidiu Papurica ? Presedinte comisie de evaluare, Liliana Costea ? Membru comisie de evaluare, Marioara Alexandru - Membru comisie de evaluare, Iordache Ica Madalin ? Sef Sectie Drumuri Semnalizare Rutiera, Mihaela Sofronia ? Sef Laborator Mixturi Asfaltice. Fac obiectul art.69^1 si rudele sau afinii pana la gradul IV al acestora. In situatia in care din documentul solicitat sau din verificarile efectuate de catre autoritatea contractanta reiese ca ofertantul sau unul dintre asociati (in cazul asocierii de operatori economici) se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului cadru. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care un subcontractant este declarat sau exista un tert sustinator, acestia trebuie sa depuna acest document.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (model prezentat in sectiunea Formulare). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele la bugetul local (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul).- Certificatul de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul);
- Certificat de cazier fiscal, valabil la data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul);Pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantii vor prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) din care sa rezulte apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie certificate ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va atasa traducerea legalizata a acestora in limba romana.Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Data la care expira termenul de achitare a impozitelor, taxelor si contributiilor la buget este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele depuse de catre operatori economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Pentru ofertele care se depun intre 01 ? 25 ale lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in luna anterioara depunerii ofertelor. Pentru ofertele care se depun intre 26 ? 31 ale lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor cu scadenta in luna in curs.In cazul ofertantilor care detin puncte de lucru declarate, certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea acordului cadru.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii acordului cadru. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul), care sa evidentieze cel putin structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectele de activitate. Ofertantul trebuie sa detina obiect de activitate, principal sau secundar, care are corespondent in codul CAEN pentru produsele ce urmeaza a fi furnizate si livrate. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul acordului cadru, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ofertantul va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata , ,conform cu originalul?, insotite de traducerea legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale (Formular B3), pentru care va utiliza urmatoarele cursuri de schimb medii: pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei. Documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei de calificare privitor la cifra de afaceri, certificate , ,conform cu originalul? (bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani sau ultimele bilanturi contabile in situatia in care anul financiar nu se incheie la 31.12., vizate si inregistrate de organele competente, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara). Media cifrelor de afaceri globale pe maxim ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 372.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa depuna lista principalelor furnizari de produse similare din ultimii 3 ani (Formular 12E) si Fisa de experienta similara (model prezentat in sectiunea Formulare), care va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarii si livrarii produselor se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic. Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica informatiile cuprinse in aceasta declaratie. In cazul in care contractul/contractele depus/depuse pentru dovedirea experientei similare contine/contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, ofertantul poate prezenta paginile din contract/contracte care contin referinte cu privire la partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnaturile/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de catre ofertant. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. In cazul asocierilor, cerinta minima privind experienta similara se va considera indeplinita in mod cumulativ, prin luarea in considerare a tuturor membrilor asocierii. In acest caz, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al liderului de asociere, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. In ultimii 3 ani ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit cel putin un contract de furnizare si livrare produse similare, in valoare de minim 186.300 lei fara TVA. Pentru calculul echivalentei nivelului minim solicitat se vor aplica cursurile medii anuale ale leului in raport cu valuta respectiva comunicate de catre BNR pentru anii 2010, 2011, 2012., Ofertantii trebuie sa depuna lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari/servicii/furnizare (Formular 12H). Se vor depune documente in copie certificata, ,conform cu originalul? care sa faca dovada faptului ca ofertantul dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice declarate., Ofertantii trebuie sa depuna declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se va depune Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formularul 12I). Pentru a demonstra faptul ca dispune de personalul declarat, ofertantii trebuie sa depuna documente relevante (contracte de munca, contracte de colaborare, contracte de prestari servicii, etc). Daca la data depunerii ofertelor ofertantii nu dispun de personalul solicitat, acestia pot prezenta angajamente de disponibilitate din partea persoanelor respective, dar in cazul in care sunt declarati castigatori, acestia au obligatia de a prezenta documentele de prestare a activitatii pana cel mai tarziu la data stabilita pentru semnarea acordului cadru. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, se va prezenta o declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al liderului de asociere, precum si declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul., Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au capacitatea de a furniza produsele ofertate. In acest sens va depune un document incheiat cu un producator sau distribuitor al acestuia din care sa rezulte ca are asigurata sursa pentru furnizarea produselor ofertate., Acord de asociere (daca este cazul). Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Acordul de asociere trebuie sa cuprinda cel putin: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea acordului cadru;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din acordul cadru ce urmeaza a fi indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mai sus mentionate, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor.In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii., Sustinere de catre un tert. In cazul in care ofertantii fac uz de prevederile legale privind sustinerea de catre un tert, acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - daca face uz de prevederile art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d). - daca face uz de prevederile art.190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d)., Ofertantii vor depune mostre ale produselor ofertate. Mostrele de produs, in cantitate de cate 10 kg din fiecare sort, vor fi ambalate si se vor aplica etichete cu denumirea ofertantului, sortul si provenienta produsului. Mostrele de produs ale ofertantului castigator vor ramane la dispozitia achizitorului pe toata perioada de derulare a acordului cadru, ca probe martor Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalentul lui emis pentru obiectul acordului cadru sau echivalent. Se va prezenta certificatul in xerocopie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus., Ofertantii trebuie sa faca dovada ca are implementat standardul de management de mediu SR EN ISO 14001 sau echivalentul lui emis pentru obiectul acordului cadru sau echivalent. Se va prezenta certificatul in xerocopie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 19:07