Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare si livrare benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 355430
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6
Numar invitatie: 355430/06.11.2013
Denumire contract: Furnizare si livrare benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6Cod fiscal: 4364349, Adresa: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214102550, Fax: +40 214101681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 061521, telefon: +40 214102550, fax: +40 214101681, persoana de contact: ovidiu papurica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si livrare benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si livrare benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 080.21 - 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4032 lei. Garantia va fi constituita printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin virament cu OP vizat de banca emitenta in contul RO59TREZ7065006XXX000135 deschis la Trezoreria Statului sector 6, cod fiscal: 4364349. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. Cuantumul acesteia va fi calculat tinand cont de rata de schimb comunicata de BNR pentru valuta respectiva din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Dovada constituirii garantiei de participare se va face pana la data limita de deschidere a ofertelor. Ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%, dar numai daca intruneste conditiile prevazute in Legea nr.346/2004. In acest caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de documentele prevazute de Legea nr.346/2004. Garantia se constituie pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul unei contestatii ce va fi respinsa de catre CNSC, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind situatia personala a operatorului economic (Formularul 12B). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus, iar in caz de sustinere de catre un tert, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata. In situatia in care din documentul solicitat sau din verificarile efectuate de catre autoritatea contractanta reiese ca ofertantul sau unul dintre asociati (in cazul asocierii de operatori economici) se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului cadru de achizitie publica.- Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura (Formular 12C). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceasta declaratie.- Declaratia pe proprie raspundere ca ofertantul respecta prevederile art.69^1 din OUG nr 34/2006 (model prezentat in sectiunea Formulare). Persoanele care fac obiectul art.69^1 sunt: Adrian Nicolae Vigheciu ? Director General, Tudor Cristian - Director General Adjunct, Steriana Sertu ? Contabil Sef, Mariana Claudia Amaranducai ? Consilier juridic, Ovidiu Papurica ? Coordonator Compartiment Achizitii Publice, Liliana Costea ? Inspector de specialitate Compartiment Achizitii Publice, Marioara Alexandru - Inspector de specialitate Compartiment Achizitii Publice, Ion Laurentiu Iordan - Sef Sectie Spatii Verzi, Dumitru Serban - Sef Sectie Utilaj Transport. Fac obiectul art.69^1 si rudele sau afinii pana la gradul IV al acestora. In situatia in care din documentul solicitat sau din verificarile efectuate de catre autoritatea contractanta reiese ca ofertantul sau unul dintre asociati (in cazul asocierii de operatori economici) se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului cadru. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care un subcontractant este declarat sau exista un tert sustinator, acestia trebuie sa depuna acest document.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (model prezentat in sectiunea Formulare). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul).- Certificatul de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul);Pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantii vor prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) din care sa rezulte apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie certificate ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va atasa traducerea legalizata a acestora in limba romana.Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Ofertele depuse de catre operatori economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse daca nu prezinta documente relevante care sa ateste inlesniri la plata (reesalonari, compensari, etc).In cazul ofertantilor care detin puncte de lucru declarate, certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea acordului cadru.In cazul in care ofertantul nu poate depune documentele care fac dovada indeplinirii criteriului de calificare, acesta poate face uz de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa evidentieze situatia reala a operatorului economic la data limita de depunere a ofertelor si cel putin structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectele de activitate(original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul). Ofertantul trebuie sa detina obiect de activitate, principal sau secundar, care are corespondent in codul CAEN pentru furnizarea produselor care fac obiectul acordului cadru. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul acordului cadru, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.- Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii acordului cadru. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul nu poate depune documentele care fac dovada indeplinirii criteriului de calificare, acesta poate face uz de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune la nivelul sectorului 6 de cel putin 1 (una) statie de distributie carburanti cu livrare pe baza de bonuri valorice. Se va depune lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare(Formular 12H). Se vor depune documente care sa faca dovada faptului ca ofertantul dispune de statia de distributie a carburantilor declarata. In cazul in care ofertantul nu poate depune documentele care fac dovada indeplinirii criteriului de calificare, acesta poate face uz de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2013 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer