Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare si livrare sare pentru deszapezire


Detaliu pentru invitatia numarul 339232
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6
Numar invitatie: 339232/12.11.2012
Denumire contract: furnizare si livrare sare pentru deszapezire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6Cod fiscal: 4364349, Adresa: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214102550, Fax: +40 214101681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 061521, telefon: +40 214102550, fax: +40 214101681, persoana de contact: papurica ovidiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare si livrare sare pentru deszapezire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare si livrare sare pentru deszapezire sort 0-4 mm
II.1.6) CPV: 34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 389, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7786 ron constituita printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari, in numerar la casieria unitatii sau prin virament in contul RO59TREZ7065006XXX000135 deschis la Trezoreria Statului sector 6, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta, pana la data limita de deschidere a ofertelor. Ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%. Garantia se constituie pentru o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Ofertantilor care au formulat contestatii respinse de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor li se va retine suma de 3893, 40 lei conform art.278^1 din oug 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, declaratie privind calitate de participant, certificat de participare cu oferta independenta, declaratie pe propria raspundere privind respectarea art.69>1. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sau care aproba bugetul institutiei, care fac obiectul art.69>1 sunt: Rares Serban Manescu ? Primar, Doru Manolache ? Director Economic Primarie, Adrian Nicolae Vigheciu ? Director General, Tudor Cristian - Director General Adjunct, Son Florin - Director General Adjunct, Marius Ambrozie - Director General Adjunct, Stela Sertu ? Contabil Sef, Mariana Claudia Amaranducai ? Consilier juridic, Ovidiu Papurica ? Presedinte comisie de evaluare, Liliana Costea ? Membru comisie de evaluare, Marioara Alexandru - Membru comisie de evaluare, Anton Cristian Ioan, Avramescu Manuel, Butacu Simona Valentina, Buznicea Cristinel, Catrina Eugen George, Eftimie Cristinel, Enache Adrian Nicolae, Gaspar Florentina, Gheorghe Iulian, Jicman Liviu Sebastian, Mihailescu Ion Bogdan, Moisa Constantin, Neacsu Ioana Mihaela, Nicolescu Daniela, Niculae Roxana Nicoleta, Orhei Oliviu Lucian, Petrea Gabriel, Petrescu Conona, Puscas Ionel, Simion Adrian, Spiridon Demirel, Stan Robert, Stan Sorin Cristian, Surulescu Aurelia, Tanasuica Ion, Tulugea Danil, Iacobescu Valeria, Stanescu Dan Gheorghe ? consilieri locali. Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea ai celor mentionati anterior). Se vor completa formularele atasate (Formularul 12B, 12C, celelalte formulare din sectiunea Formulare, etc.).Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele la bugetul local, certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente la bugetul de stat sau local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. certificatele vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila cerificata , ,conform cu originalul". Daca ofertantul desemnat castigator a depus unul sau mai multe din aceste documente in copie simpla, autoritatea contractanta are dreptul ca inainte de incheierea acordului cadru sa ii solicite depunerea documentului sau documentelor in original sau copie legalizata. documentele depuse in alta limba decat limba romana, vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in termen de valabilitate la data depunerii (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul), din care trebuie sa reiasa ca detine obiect de activitate, principal sau secundar, care are corespondent in codul CAEN pentru comercializarea si transportul produselor ofertate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant. - media cifrelor de afaceri globale pe maxim ultimii 3 ani (exclusiv 2012): minim 622.944 RON. Se va completa fisa de informatii generale. Pentru echivalenta leu ? euro se vor utiliza urmatoarele cursuri de schimb medii: pentru anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, pentru anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei, pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei. Se vor depune documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei de calificare privitor la cifra de afaceri, certificate , ,conform cu originalul?. Documentele depuse in alta limba decat limba romana, vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In ultimii 3 ani ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit cel putin un contract de furnizare produse similare in valoare de minim 311.472 lei fara TVA (prin produs similar se intelege clorura de sodiu sub orice forma). Se va completa formularul privind principalele livrari de produse similare din ultimii 3 ani si Fisa de experienta similara, care va fi insotita de un document care sa demonstreze experienta similara: contract in corespondenta cu documentul constatator sau recomandarea avizate de beneficiar (copii legalizate sau copii lizibile certificate , ,Conform cu originalul?, semnate si stampilate). In cazul in care contractul care reprezinta experienta similara cuprinde clauze de confidentialitate, ofertantul va elimina clauzele care fac obiectul confidentialitatii, dar nu si valoarea totala a contractului si perioada de derulare. Se pot depune procese verbale de receptie partiala sau finala sau parti relevante din contractul care reprezinta experienta similara., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea de a furniza produsele ofertate. In acest sens va depune documente care sa dovedeasca ca are capacitatea sa furnizeze cantitatea maxima de produs pe intreaga perioada de derulare a acordului cadru., Ofertantul trebuie sa dispuna prin orice forma legala de autospeciale cu bena basculabila, dotate cu prelata, care sa asigure livrarea unei cantitati de 250 de tone in interval de 12 ore in conditii de iarna (ninsoare, viscol, etc). Se va completa Formularul 12H. Se vor depune in copie certificata , ,conform cu originalul? documente care sa demonstreze faptul ca dispune de mijloacele de transport., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de conducatori auto autorizati sa conduca autospecialele solicitate, astfel incat sa asigure livrarea produsului in conditiile impuse la cerinta anterioara. Se va completa formularul 12I. Se vor depune in copie certificata , ,conform cu originalul? documentele care sa ateste acest lucru., Ofertantul trebuie sa declare partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti ? se completeaza formularul anexat cu subcontractantii si specializarea acestora. Se va completa Formularul 12G. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalentul lui emis pentru comercializare si transport materiale de constructii. Se va prezenta certificatul in xerocopie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat standardul de management de mediu SR EN ISO 14001 sau echivalentul lui emis pentru comercializare si transport materiale de constructii. Se va prezenta certificatul in xerocopie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP la www.e-licitatie.ri
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2012 20:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer