Achizitie publica - Furnizare si montaj, de aparate de iluminat echipate cu surse LED - pentru reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat public ? Comuna Sarmasag, Jud. Salaj
Detaliu pentru invitatia numarul 347975
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347975/04.06.2013
Denumire contract: Furnizare si montaj, de aparate de iluminat echipate cu surse LED - pentru reabilitareasi modernizarea sistemului de iluminat public ? Comuna Sarmasag, Jud. Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SarmasagCod fiscal: 4291972, Adresa: Str TeilorNr 34, sarmasag, Telefon: 0260655500, Fax: 0260655500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str TeilorNr 34, sarmasag, Romania, cod postal: 457330, telefon: +40 260655500, fax: +40 260655500, persoana de contact: Attila Janos Dombi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str TeilorNr 34, sarmasag, Romania, cod postal: 457330
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si montaj, de aparate de iluminat echipate cu surse LED - pentru reabilitareasi modernizarea sistemului de iluminat public ? Comuna Sarmasag, Jud. Salaj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si montaj, de aparate de iluminat echipate cu surse LED - pentru reabilitareasi modernizarea sistemului de iluminat public ? Comuna Sarmasag, Jud. SalajDiverse si neprevazute = 0%
II.1.6) CPV: 34928500-3 - Echipament de iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 497, 225.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.940 lei.Per. de valabilitate?cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitateaprelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Garantia se constituie conf. art.86alin.(1) din HG925/2006, modif. prinHG834/2009.Pentru IMM garantia poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare.In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotitade Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere.Garantia trebuie sa fieirevocabila si emisa in favoarea aut. contractante.Aut. contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand sumaconstituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatiile prevazute de art. 87alin.(1) din HG925/2006.Din garantie se va retine o suma inconditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei prin virament bancar, acesta se poaterealiza in contul RO11 TREZ 5615 006X XX00 6400 ?Trezoreria Municipiului Zalau .Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, iarpt. virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre banca.Aceste dovezi se prezinta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pt.deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand per. de valabilitatesolicitate in doc. de atribuire. Pentru garantiile constituite in valuta se va folosi cursul valutar stabilit de BNR pentru data de 30.04.2013
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. art. 90 alin. 1 din HG925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide uncont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, cf. H. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfeldeschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta va alimentaacest cont prin retineri succesive din sumele datorate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic va fi exclus de la procedura in urmatoarele situatii: - este in stare de faliment;
- nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidat si bugetul local- a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva;
- furnizeaza informatii false in documentele prezentate- a comis o greseala grava in materie profesionala sau nu si-a indeplinit obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitieSe va prezenta Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea din OUG 34/2006 Formularul nr. 12ASe va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formular nou, conform noiilegislatii) Formularul nr. BOperatorii economici care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1. In sensul prevederilor art. 69ยน din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt : Dombi Attila Janos, Csobanka Istvan, Oroian Angela Rodica, Nagy Ildiko, Balogh Bela, Berki Edit, Boti SandorCsaba, Chereji Nicolae, Demjen Alexandru, Erdei - Arva Karoly, Kovacs Szabolcs, Kovacs Otto, Lucza Istvan Attila, Seress Klara Katatlin, Botos Gabriela, Szonyi Levente, Zsurzsan Gabor Zsolt, Bolog Alexandru. Cmosie licitatie Presedinte Csobanka Istvan, Membri - OroianAngela Rodica, Nagy IldikoCertificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si TaxeLocale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu seinregistreaza cu debite la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original si/sau copie certificata pentruconformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale peraza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu seinregistreaza cu debite la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original si/sau copie certificata pentruconformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeascaca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneCerinta obligatorie: - Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ORC.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ORC in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineCerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutiaautorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici)- Traduse in limba romana si legalizate.Cerinta nr. 3Autorizatii- Atestat ANRE tip BSe va prezenta o copie dupa atestatul ANRE.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea minima a cifrei medii de afaceri GLOBALA pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie minim de 990.000, 00 LeiCurs mediu valuta pentru anii: 2010=4, 1285, 2011=4, 2379 2012 = 4, 45602. Bilantul contabil pe anul 2010, 2011 si 2012 vizat si inregistrat de organele competente ? in copiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiCerinta minima din dotare proprie, prin contracte/conventii de inchiriere: - minim 1 platforma ridicatoare autospeciale tip telescop- PRB, Declaratie privind efectivele anuale, pentru ultimii 3 ani , personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant - Formular 12 ISe vor prezenta copii dupa legitimatiile si/sau certificatele de atestarePersonal de specialitate. Cerinta minima: -personal calificat autorizat ANRE ca si electrician gradul IIB, min 2 persoane ? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut (copie dupa autorizatie, declaratie pe propria raspundere al ofertantului pentru angajati)Se vor prezenta urmatoarele documente: copie dupa certificatele de atestare, CV-uri, declaratie de disponibilitate. Standarde de asigurarea calitatii si protectia mediului-Certificat ISO-9001 :2008 sau alt certificat echivalent-Certificat ISO -14001 :2004 sau alt certificat echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 06:01