Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE SI MONTAJ ECHIPAMENTE PENTRU AUTOMATIZARE CENTRALA TERMICA CAMIN 1 MAI TRONSON B


Detaliu pentru invitatia numarul 349435
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Numar invitatie: 349435/27.06.2013
Denumire contract: FURNIZARE SI MONTAJ ECHIPAMENTE PENTRU AUTOMATIZARE CENTRALA TERMICA CAMIN 1 MAI TRONSON B
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE SI MONTAJ ECHIPAMENTE PENTRU AUTOMATIZARE CENTRALA TERMICA CAMIN 1 MAI TRONSON B
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE SI MONTAJ ECHIPAMENTE PENTRU AUTOMATIZARE CENTRALA TERMICA CAMIN 1 MAI TRONSON B, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 42000000-6 - Echipamente industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare= 2480 lei in cont RO29TREZ4065005XXX000410 Trezoreria Iasi, cod fiscal 4701100. Se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditii legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau direct la casieria unitatii sau prin OP sau fila cec cu confirmare de catrebanca.Dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si pentru perioada prevazuta, se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante, pana cel mai tarziu data limita de primire a ofertelor si va fi postatain SEAP, la sectiunea , , documente de calificare?.IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 republicata cu obligatia prezentariideclaratiei privind incadrareain IMM. Restituire conf. art.88 HG 925/2006.Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor si cel putin egalacu perioada de valabilitate a ofertelor. Se va avea in vedere cursul valutar lei/ alta valuta al BNRla data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantum 10% din valoarea fara TVAa contractului. Termen de constituire= 5 zile de la semnare contract cu valabilitate minima pana la executarea integrala a obligatiilor; constituireprin orice instrument prevazut de art.90 HG925/2006 cont RO29TREZ4065005XXX000410, TREZORERIA Iasi, cod fiscal 4701100. IMM beneficiaza de prevederile art.16 Lege 346/2006 cu obligatia de a completa declaratia privind incadrarea in categoria IMM.Se retine conf. art.91 HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(valabil si pentru tert sustinator, daca este cazul).FormularCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (valabil si pentru tert sustinator, daca este cazul, darse refera numai la lit.a), c)si d)ale articolului respectiv )FormularCerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Participantul aflat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante in termen de trei zile documentul in original. In copie conformcu originalulCerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Participantul aflat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante in termen de trei zile documentul in original. In copie conformcu originalulCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.FormularCerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, conform OrdinuluiANRMAP nr.170/2012Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire , respectiv care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atibuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Conducatorul autoritatii contractante: -Prof. univ.dr Vasile Astarastoae ? RectorAproba bugetul: - Rector - prof. Univ.dr Vasile Astarastoae-Director General Administrativ - ec. Daniela Drugus- Director Financiar Contabil - ec.Petronela Iuliana Baranetchi- C.F.P.P.- ec.Ioana AlexaSemneaza referatul de necesitate: -Sef Birou Tehnic -ing. Mircea Cojocaru- R.S.V.T.I.- ms. Belciug VasileSemneaza caietul de sarcini: Proiectant general - prof.univ. ing.Cristea PalIntocmesc documentatia de atribuire: - Sef Birou Tehnic ing. Mircea Cojocaru -certifica si verifica documentatia de atribuire-Jr. Ionica Barca Vasiliu - vizeaza asupra legalitatii-ing. Pacurici Dana Octavia - responsabil achizitieAproba documentatia de atribuire: - Rector - prof. univ.dr Vasile Astarastoae-Director Adjunct -ing. Maria ArhipEvalueaza ofertele: -Ing. Pacurici Dana Octavia- presedintecu drept de vot-Sef Birou Tehnic ing. Mircea Cojocaru-membru-Jr. Ionica Barca Vasiliu- membru- Director Adjunct ing. Maria Arhip- membru-Ing. Victor Mosescu- membru-Jr. Nicoleta Nastase- membru de rezerva-Ms. Belciug Vasile- membru de rezervaExpert cooptat: Prof.univ. ing.Cristea Pal ? proiectant generalCerinta nr.7Calitatea de participant la procedura a ofertantului : in nume propriu, ca asociat sau subcontractant.Formular Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectulautorizat de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de O.N.R.C.Nota: Ofertantul clasat pe primul locva prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire pentru conformitate , documentulin original sau copie legalizata. In copie lizibila conformcu originalulCerinta nr.2Autorizatie de montare si punere in functiune echipamente de automatizare conform PT C11/2010 colectia ISCIR-Autorizatie de montare, reparare si punere in functiune cazane apa calda conform PT C9/2010 colectia ISCIR.Prezentare copie autorizatii conform cu originalul.In copie lizibilaconform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012)(media minima anuala impusa :248.000 lei fara TVA.Pentru situatiile financiare intocmite in euro la echivalenta in lei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNRpentru fiecare an in parte. In cazul in careoperatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM, conform Legii 346 din 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, conform art.16, pct.(2)cifrade afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi 50% din valoareasolicitata.Nota: in cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind cifra mediede afaceriglobala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati., Cerinta 2Angajamentul ferm ? incheiat in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). De asemeni, tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor furnizari de produse si lucrari demontaj aferente acestorain ultimii 3 ani cuprinzind: valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati Din , ,Lista principalelor furnizari de produse si lucrari de montaj a acestora in ultimii 3 ani? sa rezulte executarea unui contract sau amai multor contracte similarea caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 124.000 lei fara TVA dupa cum urmeaza: -Valoare echipamente industrialecel putin 69.250 lei fara TVA-Valoare lucrari de instalare echipamente cel putin54.750 lei fara TVASe va acccepta si experienta cumulata a celor doua componente (furnizare produse si lucrari de montaj echipamente) intr-un singur contract., Cerinta nr. 2Experienta similara : , ,Lista principalelor furnizari de produse si lucrari de montaj a acestora in ultimii 3 ani? din care sa rezulte executarea unui contract sau amai multor contracte similarea caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 124.000 lei fara TVA dupa cum urmeaza: -Valoare echipamente industriale cel putin69.250 lei fara TVA-Valoare lucrari de instalare echipamentecel putin 54.750 lei fara TVA. Se va accepta si experienta cumulata a celor doua componente(furnizare produse si lucrari de montaj echipamente) intr-un singur contract.Aceasta lista va fi insotita de urmatoarele documente: dovada efectuarii de livrari/executie lucrari de montaj echipamentea caror valoare cumulata este cel putin69.250 lei fara TVA pentru echipamente si54.750 lei fara TVA pentru lucrari de montaj), la nivelul a unui/unor contracte, in sensul in care livrarile/executiile trebuie sa aiba valoarea respectiva.Certificarea experientei similare se va realiza prin prezentareade contracte , procese verbale si/sau documente constatatoare, precum si a altor documente din care sa reiasa : beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locullivrarii de produse/executiei lucrarilor de montaj echipamente, in conformitate cu normele profesionale si daca au fost duse la bun sfarsit.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana., Cerinta nr. 3Informatii privind capacitatea profesionala.Lista cu personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului.Lista cu pernoanele care vorface instruirea personalului de deservire al centralei., Cerintanr. 4Informatii privind subcontractantii, Cerinta 5Angajament ferm in forma autentica? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). De asemeni, tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006. Cerinta nr .1Certificate sau alte documemte emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea si calitatea.Certificat ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarii
15
Descriere: Garantia acordata lucrarii
Garantia acordata produselor
15
Descriere: Garantia acordata produselor
Durata de executie
10
Descriere: Durata de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer