Achizitie publica - Furnizare si montaj echipamente profesionale de bucatarie
Detaliu pentru invitatia numarul 338955
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338955/07.11.2012
Denumire contract: Furnizare si montaj echipamente profesionale de bucatarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA EFTIMIE MURGUCod fiscal: 3061983, Adresa: PIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Resita, Telefon: 0255-215135, Fax: 0255-215135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Resita, Romania, cod postal: 320085, telefon: +40 255215135, fax: +40 255215135, persoana de contact: ANGELA ANGHELOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Eftimie Murgu Resita, Corp A, etaj 3, Directia Generala Administrativ-Financiara, Piata Traian Vuia nr. 1-4, loc. Resita, judetul Caras - Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si montaj echipamente profesionale de bucatarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si montaj echipamente profesionale de bucatarie ? conform specificatiilor din caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 39700000-9 - Aparate de uz casnic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4800 lei/2400 lei - IMM, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile.Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G.nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.- ordin de plata in contul RO44TREZ181504601X000246, deschis la Trezoreria Resita, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.- depunerea la casieria unitatii contractante a unei sume in numerar. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul aplicarii art. 2781 lit. a) din O.U.G. nr.34/2006, va fi retinuta suma de 2400 lei (1% din valoarea estimata a contractului).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5% - IMM) din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executieva fi valabila pe toata perioada derularii contractului iar restituirea acesteia se face conform prevederilor art. 92 din H.G. nr. 925/2006.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului.Suma initiala depusa de contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare formular nr. 1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? complet. formular nr. 2.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 80 si art. 181 lit. a), lit. c1), lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr. 314/2010 ? completare formular nr. 3.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) ? completare formular nr. 4.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Prof. univ. dr. ing. Doina Frunzaverde - Rector; Prof. univ. dr . Marian Mihaila ? Presedinte al Senatului; Ing. Teodor Gavris-Director General Administrativ ? Financiar; Ec. Dorina Dugan - Contabil Sef, Gabriel Dragos ? Consilier juridic; Ing. Angela Angheloiu ? Sef Serviciu Achizitii Publice.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr. 5.6. Certificat privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara depunerii ofertelor.7. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (certificat de atestare fiscala) emis de administratia Finantelor Publice, in termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara depunerii ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala- se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul financiar al anului precedent, Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale pe ultimi 3 ani sa fie cel putin egala cu 480.000 lei, fara TVA., Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este oasociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducere de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei responsabile, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea procedurii de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181, lit. a), c1) si d) si 691 din O.U.G. nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 prin care sa se confirme furnizarea de produse similare. Prezentarea a minim 1 contract sau maxim 2 contracte de furnizare, similare, executate in ultimii 3ani, duse la bun sfarsit, a caror valoare sa fie cel putin egala cu suma de 240.000 lei, fara TVA, Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor ofertate, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante., Informatii privind subcontractantii si asociatii.Contractantul va specifica: numele societatii subcontractante (daca este cazul), partile din contract indeplinite de subcontractanti (daca este cazul). Acordul de subcontractare se va prezenta la semnarea contractului.In cazul asocierii: Acord de asociere in vederea participarii la procedura de achizitie.Pentru asociati se vor prezenta Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In cazul ofertei comune se solicita legalizarea asociatiei la incheierea contractului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei responsabile, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea procedurii de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181, lit. a), c1) si d) si 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - CertificatISO 9001:2008 sau echivalentul in domeniul aferent prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor este obligatorie pentru toti asociatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara; C pret n = (pret minim oferte/pret ofertant n)x60. Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA, exprimate in lei.
Perioada de garantie
15
Descriere: C garantie n = (perioada garantie ofertant n/perioada maxima de garantie)x15; Perioada de garantie a produselor se exprima in luni. Perioada de garantie maxima acceptata este de 36 luni, perioada peste care oferta nu va fi punctata suplimentar. Pentru o perioada de garantie mai mica de 24 luni, oferta va fi declarata neconforma.
Timpul de interventie in caz de defectiune
5
Descriere: C service n=(timpul minim de interventie/timpul de interventie ofertant n)x5; Timpul de interventie in caz de defectiune se refera la intervalul de timp in care se trimite echipa de constatatre in caz de defectiune. Timpul de interventie se exprima in ore. Timpul de interventie maxim acceptat este de 48 ore, ofertele ce depasesc acest termen vor fi declarate neconforme. Timpul de interventie minim sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 ore.
Durata de livrare
20
Descriere: C durata livrare n=(perioada minima de livrare/perioada de livrare ofertant n)x20. Durata de livrare a produselor se exprima in zile. Durata de livrare maxima acceptata este de 30 zile, ofertele ce depasesc acest termen vor fi declarate neconforma. Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 15 zile.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire si raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi puse la dispozitia operatorilor economici in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 10:58