Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare si montaj echipamente si utilaje tehnologice si functionale in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea tur


Detaliu pentru invitatia numarul 353348
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. Medusa Hotel International S.R.L.
Numar invitatie: 353348/05.09.2013
Denumire contract: Furnizare si montaj echipamente si utilaje tehnologice si functionale in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2 ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. Medusa Hotel International S.R.L.Cod fiscal: 6505878, Adresa: Sos Nordului nr. 24-26, et. 5, tronson II, camera 1, Bucuresti, Telefon: 004071333550, Fax: 0212326313
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, sector 1, str. Jandarmeriei, nr. 14, bl. B17, parter, ap. 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 013896, telefon: +4 0740036603/ +4 0316205830, fax: +4 0316205831, persoana de contact: Adriana Dorobantu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, sector 1, str. Jandarmeriei, nr. 14, bl. B17, parter, ap. 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 013896,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (turism)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si montaj echipamente si utilaje tehnologice si functionale in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.2 ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia si montajul de echipamente si utilaje tehnologice si functionale(obiectul contractului include: ambalare, asigurare, transport, formalitati vamale, depozitare, dezambalare, montaj, consumabile necesare pentru efectuarea testelor de receptie, licente, instruire) in cadrul proiectului ?COMPLEX DE AGREMENT ?LA STEJARII? - cod SMIS 19896 in vederea realizarii acestuia.
II.1.6) CPV: 42163000-9 - Generatoare de aburi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 511, 322.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CuantumulGarantieiDeParticipare(denumita GP)careVaFiDepusaDeOfertant(denumitO)este: Lot1:4130ron;Lot2:6095ron.PerDeValabilitateGP: 90zileDelaDataLimitaDePrimireA ofertelor(denumiteOF).OconstituieGPinFavAutoritatiiContractante(denumita AC)cfArt86alin.1dinHG925/2006prin: viramentBancarInContulRO18BACX0000000324542011(UnicreditTiriacSucGrigoreMora, CIFRO6505878)SauInstrumentDeGarantareEmisCfLegiiDe oSocBancaraSauDeAsigurariInOriginal, InSumaSiPtPerioadaPrevazutaInDocDeAtribuire(Formular03dinSectiunea III)ACsolicitaCaInstrumentulDeGarantareSaCuprindaSiPrevederileArt278^1alin1lit.aRaportatLaValoareaFiecaruiLotInParteSiAlin2dinOUG34/2006, CompletataSiModificata, siArt87alin1lit.a, b, cDinHG925/2006modificataSiCompletata.GPvaFaceReferireExpresaLaPosibilitateaACsaExecuteGPdaca: retragereaOFinPerEiDeValab;dacaOFesteCastigatoareSiNuSeConstituieGarantiaDeBunaExecutieInPerValabA OFsiNuMaiTarziu15zileDelaSemnareaContr;desiOFesteCastigatoare, OrefuzaSemnareaContrInPerDeValab aOF;sumeleCeruteDeACcfA278^1alin1lit.asiAlin2OUG34/2006, dacaSeFaceContestatieCareEsteRespinsaPeFondDe CNSCdacaContestatorulRenuntaLaCcontestatie, maiPutinDacaRenuntareaLaContestatieSeFaceInUrmaAdoptariiDeACaMasurilorDeRemediereNecesare, cfArt256 ^3alin1OUG34/2006.DovadaConstituiriiGPtrebuiePrezentataInOriginalCelTarziuLaDatasiOraStabilitePtDeschidereaOF.ToateDocRefLaConstituireaGPsePrezintaCaDocInsotitoareAleOF.ACrespingeOFfaraGPcorespunzatoareCerintelorDeMaiSus.ACpoateCereExtindereaPerDeValabilitate aOF.DacaOextindePerDeValab aOF, perDeValab aGPtrebuiePrelungitaCorespunzator.EchivalentaPtGPinEurSeFaceLaCursBNRptDataAnterioaraDateiLimitaDeDepunere aOFcu5zile.NOTA: OcareesteIMMbeneficiazaDeReducereaCu50%a GP, cfArt16alin2dinLegea346/2004, dacaPrezintaInOriginalSauInCopieConformCuOriginalulDeclaratieTip(Formular02SectiuneaIII)pePropriaRaspundereSemnataSiStampilataDeReprezentantulLegalAlO, cuPrivireLaIncadrarea CaIMM, inFormaDinAnexa1laLegea346/2004.PtAsocieri, TotiMembriiAsocieriiTrebuieSaFieIMMptA beneficia de Legea346/2004.
Garantie de buna executie
CuantumulGarantieiDeBunaEexecutie(denumita GEx)esteDe10%dinPretulContractului, faraTVA.ModDeConstituireGEx: conformArt89alin2siart90alin1si2dinHG925/2006 prinInstrumentDeGarantareEmisConformLegiiDeO SocBancaraSauDeAsigurari(Formular23SectiuneaIII) valabilPeDurataContractuluiPlus14zile;sau, dataFiindValoarearedusaA GExSeAcceptaConstituireaAcesteiaPrinDepunereIn NumerarIinContulAutoritatiiContractante(denumita AC)GExSeDepuneCelTarziuLaDataSemnariiContractului.ACvaRestituiGExInMax14zileDelaDataPlatiiFacturiiFinaleSubConditiaExecutariiDEFurnizorA tuturorOligatiilorsaleConfromContractului, dacaACnuA ridicatPretentiiAsupraEiPanaLaAceaData.NOTA: OcareesteIMMbeneficiazaDeReducereaCu50%a GEx, cfArt16alin2dinLegea346/2004dacaPrezintaInOriginalSauInCopieConformCuOriginalulDeclaratieTip(Formular02SectiuneaIII)pePropriaRaspundereSemnataSiStampilataDeReprezentantulLegalAlO, cuPrivireLaIncadrarea CaIMM, inFormaDinAnexa1laLegea346/2004.PtAsocieri, TotiMembriiAsocieriiTrebuieSaFieIMMptA beneficiaDeLegea346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie nr. 1: Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Documente care sustin indeplinirea cerintei: 1. Se va completa Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 06 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire).In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Declaratia se va depune si de catre tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.2. Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica cu privire la neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 08 din Sectiunea III ? Formulare).Cazierul se va depune in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orginalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Documentul se va depune si de catre tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta obligatorie nr. 2: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Documente care sustin indeplinirea cerintei: 1. Se va completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formularul 07 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire).Declaratia se va depune si de catre tertul sustinator pentru situatiile prevazute la lit. a), c^1) si d) de la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv ca nu se incadreaza in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se admite exceptia prevazuta la art. 112 alin. (3) din O.G. nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv cazul certificatelor de atestare fiscala emise in primele 5 zile lucratoare ale lunii);3. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale pentru punctul/punctele de lucru/sediul implicat(e) in derularea contractului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4. Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Certificatele se depun in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orginalul?.Cerinta obligatorie nr. 3: Demonstrarea calitatii de participant la proceduraDocumente care sustin indeplinirea cerintei: Se va completa Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 05din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire).Cerinta obligatorie nr. 4: ?Certificatul de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Documente care sustin indeplinirea cerintei: Se va completa Declaratie ?Certificat de participare cu oferta independenta? (Formularul 09din Sectiunea III ? Formulare)In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie nr. 5: Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Documente care sustin indeplinirea cerintei: Se va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 10a din Sectiunea III ? Formulare). In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.Persoanele de decizie din cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Catalina Bobarnac / Anca Andra Ogneru ? AdministratorCatalina Bobarnac ?Expert Achizitii PubliceDoina Furnica ? Controlor Financiar, in calitate de reprezentant al SC AUDIT CONSULTING D.F. SRLCiprian Ionut Ungurianu ? responsabil tehnicIulian Petru Lupu ? inginer instalatii pentru constructiiMihnea Ioan Ureche ? manager proiectCostin Stoian ? inginer constructii civile.George Mihail Nitescu-? inginer instalatii pentru constructiiSe va prezenta atat de catre subcontractant, catre si de tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie nr. 6: Neincadrarea in situatia prevazuta laart. 14 din O.U.G. nr. 66/2011 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente care sustin indeplinirea cerintei: Se va completa Declaratie privind neincadrarea in conflict de interes asa cum este definit la art. 14 din O.U.G. nr. 66/2011 (Formularul 10b din Sectiunea III-Formulare).Nota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Nota 2: In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Nota 3: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emitdocumente din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 sau acestea nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, Autoritatea Contractanta va accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (Formularul 08 din Sectiunea III-Formulare) .Nota 4: Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat si bugetul local la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor. Cerinta obligatorie nr. 1: Pentru persoane juridice/fizice romaneDovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Documente care sustin indeplinirea cerintei: Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor care sa ateste faptul ca respectivul operator economic are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatilor supuse procedurii de achizitie.Cerinta obligatorie nr. 2: Pentru persoane juridice/fizice straineDovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit.Documente care sustin indeplinirea cerintei: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, precum si care sa ateste faptul ca respectivul operator economic are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatilor supuse procedurii de achizitie. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente ale tarii respective.Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea Autoritatii Contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator economic, Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media Cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii trei ani financiari (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu: Lotul 1 ? 410000 lei; Lotul 2 ?600000lei;Se vor prezenta: 1. Declaratie privind cifra de afaceri (Formularul 11 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire)2. Bilanturile contabile sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul vizate si inregistrate de organele competente, pentru ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) - in copie ?conform cu originalul.?NOTA: In conditiile respectarii prevederilor art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, operatorii economiciau dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care Autoritatea Contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: ANUL CURS EURO2010 4.20992011 4.23792012 4.4560Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei., In cazul unei asocieri, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm (Formularul 21 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire) al persoanei respective potrivit art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006., ,Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: a) Se va prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand cantitati, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.b) Se va prezenta cel putin un contract/declaratie/proces verbal de receptie sau punere in functiune sau similare/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarea de produse similare in cantitatile de minim, pentru: Lotul 1 ? centrala de tratare aer cu debit de aer minim 1500 mc/h ? 1 bucataLotul 2 ?sauna uscata ? 1 bucSauna umeda- 1 bucDus masaj Vichy ? 1 bucPrin ?ultimii 3 ani? se va intelege perioada de 3 ani calculata pana la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta: 1. Detalii privind livrarile de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, continand cantitati, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? Formularul 12 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire.2. Implicarea in executia contractelor care demonstreaza experienta similara va fi dovedita prin prezentarea declaratiei/contractului/procesului-verbal de receptie sau punere in functiune sau similare/documentului emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Acest document va contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul si cantitatea produselor furnizate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- calitatea ofertantului.Documentele care demonstreaza experienta similara vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?., In cazul unei asocieri, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea un angajament ferm (Formularul 22 din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire) al persoanei respective potrivit art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006., Informatii privind asociatiiSe va completa Formularul 13a si Fomularul 13b din Sectiunea III ? Formulare a documentatiei de atribuire., ,Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare si de montaj
35
Descriere: Componenta tehnica
termen de garantie
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer