Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare si montaj motor de propulsie naval, subansamblele sistemului de propulsie, furnituri necesare montarii in vederea modernizarii prin remotorizare a navei de servitute RAZA, cu respectarea normelor tehnice A.N.R. si obtinerea avizului A.N.R. pentr


Detaliu pentru invitatia numarul 342041
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Numar invitatie: 342041/25.01.2013
Denumire contract: Furnizare si montaj motor de propulsie naval, subansamblele sistemului de propulsie, furnituri necesare montarii in vederea modernizarii prin remotorizare a navei de servitute RAZA, cu respectarea normelor tehnice A.N.R. si obtinerea avizului A.N.R. pentru modificarile aduse navei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SACod fiscal: 11776466, Adresa: Str. Portului nr.34, Galati, Telefon: +40 236/460660/121, Fax: +40 236/460140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Portului nr.34, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 236/460660/121, fax: +40 236/460140, persoana de contact: Gabriela David
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Galati, str. Portului nr. 34, cod postal 800025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si montaj motor de propulsie naval, subansamblele sistemului de propulsie, furnituri necesare montarii in vederea modernizarii prin remotorizare a navei de servitute RAZA, cu respectarea normelor tehnice A.N.R. si obtinerea avizului A.N.R. pentru modificarile aduse navei
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea recertificarii tehnice de navigatie, obtinerii de performante tehnice la nivelul cerintelor actuale, cresterii duratei de viata, reducerii consumului de combustibil, reducerii poluarii, se impune achizitia unui motor de propulsie naval, a subansamblelor sistemului de propulsie si furniturilor necesare montarii, in vederea modernizarii prin remotorizarea a salupei de servitute RAZA cu respectarea normelor tehnice ANRsi obtinerea avizului ANR pentru modificarile aduse navei.
II.1.6) CPV: 34311120-7 - Motoare cu aprindere prin compresie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare: 3.090 lei, Valabilitate - 100 zile de la termenul limita de primire a ofertelor1 euro =4, 3351 lei, valabil pentru data de 17.01.2013Constituire: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, completata si modificata- Pentru virament bancar, conturile: - BANCA TRANSILVANIA Galati : RO59BTRL01801202A11573XXRON- BRD Galati: RO92BRDE180SV03879201800 RONGarantia de participare, trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante- sa faca referire expresa la procedura respectiva- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizate mai sus- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizataIn cazul Scrisorii de Garantie Bancara, aceasta va fi emisa in numele ofertantului.In cazul asocierii garantia va fi emisa in numele liderului asocieriiOfertele fara garantia de participare vor fi respinseIMM-urile beneficiaza de prevederile legiiNr. 346 din 14 iulie 2004- GP va fi retinuta conform art. 87 din HG 925/2006Daca ofertantul depune contestatie iar CNSC o respinge, din garantia de participare va fi retinuta suma de 1.545 lei(art. 2781 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata)Restituire conform art. 88 din HGR nr. 925/2006 modificata si completata
Garantie de buna executie
Cuantum: 10%din pretul contractului, exclusiv TVA.-in conf. cu art.89 alin.(2) din HGR nr. 925/2006compl. si modif.-se poate constitui conform art. 90 alin (1) ? (3) si HGR nr. 1045 /2011, priv. modif. art. 90 alin. (3) din HGR nr. 925/2006, IMM benef. de prev. art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004Garantia de buna executie va fi eliberata conform art. 92 din HGR nr. 925/2006, compl. si modif..Prezentarea dovezii constituirii (contului de) garantie de buna executie se va face in max. 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1. a) Situatia personala a ofertantului: Cerinta 1Se solicita ofertantului neincadrearea in dispozitiile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- FORMULARA1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 2Se solicita ofertantului neincadrearea intr-una din prevederile prevazute la art. 69?1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.- FORMULAR A2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691, din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se prezinta si pentru asociat/asociati atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Luigi Ciubrei ? Director General- Carmen Costache - Director General Adjunct- Silviu Meterna ? Director Comercial- Dumitrita Tichilesteanu - Director Economic- Gabriela David - Sef Serviciul Achizitii si Aprovizionare- Bosneaga Eufrosina ? Serviciul Achizitii si Aprovizionare- Scarlat Gheorghe- Serviciul Tehnic si Securitate Portuara- Craciun Sorin - Serviciul Tehnic si Securitate portuara-Simona Cozma ? Serviciul Financiar Contabilitate- Corina Scarlat ? Serviciul Juridic si Resurse Umane- Simionescu Viorel ? Serviciul Achizitii si Aprovizionare-Daniela Gina Lupea Iscu ? Serviciul Juridic si Resurse Umane-Duia Lilica -Serviciul Financiar ContabilitateCerinta 3Ofertantul trebuie sa certifice ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui ANRMAP. (Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 oct. 2010).FORMULARUL 7 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se prezinta si pentru asociat/asociati (daca este cazul)Cerinta 4Se solicita ofertantului Certificat de atestare fiscala stat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conf. Ordin nr. 509/2011.FORMULAR TIP eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)Se prezinta si pentru asociat/asociati(daca este cazul)Cerinta 5Se solicita ofertantului Certificat de taxe si impozite locale eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor conf. Ordin nr. 509/2011.FORMULAR TIP eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).Se prezinta si pentru asociat/asociati(daca este cazul)Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Cerinta 6Informatii privind asocierea. In cazul depunerii ofertei de un grup de operatori economici, aceasta trebuie sa cuprinda un acord de asociere.In acordul de asocierese va stipula ca toti asociatii trebuie sa-si asume raspunderea in mod solidar pentru executia contractului, liderul asocierii fiind imputernicit sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv pentru efectuarea platilor.Deasemenea, intelegerea trebuie sa prevada ca toti membrii din asociere sa fie aceiasi pe toata duratacontractului. FORMULAR K ? Model acord de asociere . III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, ale carui informa?ii, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC, conf.Ordinnr. 509/2011.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizat.Precizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contract pe care o va realiza.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauzaPersoane juridice straine/fizice straineIn cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: nu se solicitaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similaraPrincipalele livrari de produse in ultimii 3 ani, cu valori, perioade de livrari beneficiariCerinta minima : Ofertantul sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare celor ofertate care sa fi respectat minimal toate cerintele din caietul de sarcini.FORMULAR C1-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunereaofertelor, insotita de documentecare sa ateste livrarile respective.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unorcertificate /documente emise sau contrasemnate de beneficiari., Cerinta 2 Personal: Informatii despre personal/ organism tehnic de care dispuneOfertantul va prezenta personalulcalificat si autorizat implicat in contract, cu informatii despre studii si calificarea acestuia. Declaratie privind asigurarea personalului/organismului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru executia contractului, FORMULAR D, FORMULAR D1Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului implicat directin indeplinirea contractului, atat din punct de vedere comercial, din punct de vedere tehnic, de instruire a personalului de exploatare, personal de interventie si mentenanta, personal responsabil cu calitatea pentru livrarea si instalarea echipamentelor, din care sa reiasa studiile, pregatirea profesionala, experienta profesionala si calificarea acestuia - FORMULAR D2- Diplome, atestate, autorizatii, certificate profesionale pentru personalul cheie nominalizat, in copie, semnate, stampilate ?conform cu originalulToate documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor Cerinta 1Ofertantul va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele din standardul ISO 9001/2008/echivalent, privind furnizarea de produse similare obiectului contractului de achizitie publica.In cazul unei asociatii, conditia trebuie indeplinita de fiecare dintre asociati, doar pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2013 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer