Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare si montaj ?STRUCTURA PRESOSTATICA CU DUBLA MEMBRANA CE ACOPERA 3 TERENURI DE TENIS?


Detaliu pentru invitatia numarul 354347
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Federatia Romana de Tenis
Numar invitatie: 354347/02.10.2013
Denumire contract: Furnizare si montaj ?STRUCTURA PRESOSTATICA CU DUBLA MEMBRANA CE ACOPERA 3 TERENURI DE TENIS?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFederatia Romana de TenisCod fiscal: 5219525, Adresa: str. Vasile Conta nr. 16, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213245330, Fax: +40 213245329
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Conta nr. 16, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020954, telefon: +40 213245330, fax: +40 213245329, persoana de contact: Plesita Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul National de Tenis, Bucuresti, str. Pierre de Coubertin nr.11, Sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SPORT)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si montaj ?STRUCTURA PRESOSTATICA CU DUBLA MEMBRANA CE ACOPERA 3 TERENURI DE TENIS?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si montaj ?STRUCTURA PRESOSTATICA CU DUBLA MEMBRANA CE ACOPERA 3 TERENURI DE TENIS?, conform fisei de date a achizitiei si a studiului de prefezabilitate.
II.1.6) CPV: 44210000-5 - Structuri si parti de structuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 578, 023 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP se solicita in cuantum de 11.500 lei. Perioada de valabilitate a GP: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator.Pentru GP constituita in alta mondeda decat leu, se va calcula la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data data publicarii invitatiei de participare. GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO61RNCB0080005659180001 deschis la Banca Comerciala Romana, beneficiar FEDERATIA ROMANA DE TENIS, C.I.F.5219525, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, cf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o ofertacomuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 , in conditiile in care fiecare membru al asocierii respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, inconformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art.2781 din O.U.G.nr.34/2006. Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In conformitate cu art.33, alin3 din HG 925/2006 in cadrul sedintei de deschidere nu estepermisa respingerea niciunei oferte, cu exceptia celor care nu sunt insotite de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie ? 10 % din pretul contractului, fara TVA - se va constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin (1) - (3) din H.G.nr. 925/2006 sau prin retineri succesive conform prevederilor art.90 alin. 3 din HG 925/2066 si H.G. nr.1045/2011.Restituirea garantieide buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cazier judiciar- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Cazier fiscal- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??. In cazul unei asocieri sau sustinere, fiecare asociat sau tert sustinator va prezenta documentele mentionate.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Autoritatea contractanta are dreptul si obligatia de a se asigura si de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.181, lit c, din OUG 34/2006.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Autoritatea contractanta are dreptul si obligatia de a se asigura si de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.181, lit c, din OUG 34/2006.In cazul unei asocieri sau sustinere, fiecare asociat sau tert sustinator va prezenta documentele mentionate.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile care detremina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 litera a), c1) si d) din OUG 34/2006. Declaratie pepropria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69ยน din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.se va prezenta de ofertant, ofertanti asociati (in cazul unei asocieri), de subcobtractanti (daca este cazul), tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art 69^1, persoanele cedetin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: George Cosac ? presedinte, Pescariu Augustin Dinu Mircea- vicepresedinte, Marcu Adrian ? vicepresedinte, Plesita Mihai Octavian ? director general, Algiu Mihai Constantin ? reprezentare si consiliere achizitii publice, Marinescu Florentina ? responsabil achizitii publice, Munteanu Mihaela ? referent I, Cercel Tecsor Alina ? antrenor federal.Certificat de participare cu oferta independenta conformOrdinului ANRMAP nr.314/2010. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente. Informatiile cuprinse in certificatulconstatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate alcategoriei de lucrari impuse prin contract.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,coform cu originalul??.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional insotite de traduceri autorizate in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare deminimum 120000 Lei, pentru o perioada de 30 zile., Bilanturi contabile inregistrate la institutiile competente pentru anii: 2010;2011;2012 ? copie lizibila semnata si stampilata , ,coform cu originalul;, Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii 3 ani.Completare fisa de informatii generale ? Formular nr.6- in original;
-declararea cifrei medii de afaceriin domeniul de activitatepe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012). Convertirea cifrei de afaceri in alta moneda se va face la cursul mediu comunicat de BNR aferent fiecarui anCERINTA MINIMA OBLIGATORIEMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitatepe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.156.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari si montajde produse similare efectuate in ultimii 3ani, continand valori, perioade de livrare si montaj, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile si montajul de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate, ori de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor si montajuluide produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicCerinta minima : prezentarea Listei principalelor livrarisi montaj de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Din aceasta lista sa rezulte ca au fost livrateproduse similare in bazaunui contractmaxim doua, avand ca obiectfurnizarede produse similare cu o valoare de cel putin 520.221 lei fara TVA siprin prezentarea a unui contractmaxim douade montaj de produse similare cu o valoare de cel putin 57.802 lei fara TVA, realizate inultimii 3 ani, insotite de certivicate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar conform art.188 (2), litera "a" din OUG nr. 34/2006.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrare si montaj. Resurse tehnice. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatoarele dotari: automacara, nacela, schela, compactor usor pentru terenuri de tenis, picamer, masina de carotat, generator si tablou electric desantier. Ofertantul va trebui sa prezinte documentejustificative prin care sa demonstreze dreptul de proprietate saude folosinta (contracte inchiriere/leasing etc) a instalatiilor si/ sau echipamentelor (facturi/ carti tehnice etc) orice documenterelevante;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie urmatoarea echipa de proiect: managerde proiect; in acest scop se vor prezenta documente justificative: diplome, adeverinte, etc.Lucratori apti pentru lucru la inaltime, conform cu fisa de aptitudine si apti din punct de vedere medical conform cu fisa medicina muncii, Cerinte obligatorii: Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? CV- ul semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate ;? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare. Responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative? CV- ul semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare. Responsabil de mediu.Dovada finalizarii unui curs acredidat in domeniul sistemelor de management de mediu, recunoscut cel putin la nivel national.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? CV- ul semnat - Formular Europass;? Declaratie de disponibilitate? Documente justificative privind specializarea in domeniu, in copie cu mentiunea conform cu originalul; Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei pentru activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii. Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei, pentru activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de furnizare si montaj
20
Descriere: Componenta tehnica
Garantia acordata
10
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2013 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer