Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE SI MONTARE LIFT IN INTERIOR TURN BISERICA EVANGHELICA C.A. BISTRITA


Detaliu pentru invitatia numarul 296611
Autoritate contractanta
Municipiul Bistrita
Cod de identificare fiscala: 4347569
Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita
Telefon: 0263-237323, 0263-223923
Fax: 0263-237323, 0263-224706
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: FURNIZARE SI MONTARE LIFT IN INTERIOR TURN BISERICA EVANGHELICA C.A. BISTRITA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FURNIZARE SI MONTARE LIFT IN INTERIOR TURN BISERICA EVANGHELICA C.A. BISTRITA
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 31.05.2011 16:06
Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Bistrita, Piata Centrala nr.6, Birou Relatii cu publicul
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Parohiei Bisericii Evanghelice, Piata Centrala nr.13, Bistrita
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 282, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181;Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul de stat; Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare; Informatii privindsituatia economico-financiara-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse - din care sa rezulte efectuarea cel putin a unui contract de furnizari de produse similar, precum si scrisoare de recomandare de la beneficiar; Certificare ISO 9001:2001 sau echivalent.
SEAP-atasata invitatiei de participareGarantia de participare = 5.640, 00 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer