Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare si montare piese de schimb pt sterilizatoare.


Detaliu pentru invitatia numarul 356011
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Numar invitatie: 356011/25.11.2013
Denumire contract: Furnizare si montare piese de schimbpt sterilizatoare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si montare piese de schimbpt sterilizatoare.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie si montare piese de schimb.
II.1.6) CPV: 34913000-0 - Diverse piese de schimb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 483.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2 % din VE fara TVA, - 4209.67 lei.Pt echiv. garantiei de part. cursul lei/alta valuta la care se va face raportarea este cel stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere aofertelor.Perioada de valabilit. a garantiei de particip.: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valab. a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. ?Forma de constituire a garantiei de particip. care va fi acceptata: - OP in contul autoritatii contractante, virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara saude o societate de asig.- reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta si o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categ.IMM- formular nr. 11 - contul pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la Trezoreria Municipiului Arad Cod fiscal 3519879-Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor stabilita desistem. Fiind o procedura ON LINE, aceasta va fi scanata si depusa in S.E.A.P. si depusa in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor - Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. - Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carei oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. -In vederea returnarii se va prezenta si o cerere de returnare a garantiei de participare.Modalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului de achizitie publica (fara TVA) constituita conform H.G. 925/2006 , Art.90, alin.1 - reducere 50% pentru IMMuri? se va prezenta si o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr. 11
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul nr. 1; - document scanat semnat, stampilat.2. Declaratii privind eligibilitatea: completare Formular nr. 2.Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute laart.180 din OUG 34/2006, actualizata; Se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul - document scanat semnat, stampilat3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata: Participanti la procedura nu trebuie sa seincadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata; Se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul (neincadrarea in prevederile art 181 lit a), c)^1 si d) din OUG nr. 24/2006-completare Formular nr. 3;
- - document scanat semnat, stampilat4. Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. - Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Finante Locale, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care ste prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine -terbuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate deautoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 actualizata. Pentru a fi valabilecertificatele solicitate trebuie prezentate ca document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », , insotite detraducerea autorizata in limba romana -legalizate.5. -Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69'FORMULARUL NR.4 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - ANEXA 3 A-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator sau subcontractantul nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare).(Declaratia privindneincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin OrdinulANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul).Aceasta declaratie se va intocmi si semna ( in format electronic ) de catre ofertant, ofertantul asociat, subcontractant, tert sustinator.Conf. Ordin 170/2012: Nume si prenume/ FunctiaTeodora Olariu ManagerNicolina Popa Director Financiar ContabilAdrian Wiener Director MedicalMirela Balan Director IngrijiriBaltean Sorin Sef serviciu Administrativ TehnicMariana Rodina Cosilier JuridicSimona Virciu Cosilier JuridicSing. Ioan Golda participant Comisie evaluareIoan Grat -economist participant Comisie evaluareFlorin Redis Economist participant Comisie evaluarePetcov Slagean Economist Birou Achizitii participant Comisie evaluareMihaela Jurgiu Jurist Birou achizitii participant Comisie evaluareCrina Groza ing. participant Comisie evaluareDorin Mohorea ing. participant Comisie evaluare6. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 5 - din Sectiunea "Modele deformulare" a prezentei documentatii de atribuire - document scanat semnat, stampilat. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operatoreconomic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. - document scanatsemnat, stampilat, « conform cu originalul »Nota: - Ofertantului clasat pe primul loc, dupa etapa de evaluare a ofertelor, i se vor solicita pentru conformitate Certificatul constatator emisse ONRC in original sau copie legalizata?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri globala calculata pentru anii financiari 2010, 2011 si 2012 sa fie in cuantum de minim 350.000 lei;Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Cifra de afaceri medie anuala globala se va determina ca medie aritmetica acifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari precizati. Persoanelejuridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doarpentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toatecelelalte cerinte privitoare la acesti indicatorirespectiv cifra de afaceri medie anuala globala sa fie de minim 350.000 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.Cel putin o recomandare/ document constatator/ proces verbal de receptiedin partea clientilor sau alte documente prin care sa se confirme livrarea depiese de schimb, montare, in vederea demonstrareii experientei similare. ISO 9001 ? sistemul de management al calitatii sau echivalent;Prezentarea ? Certificatului de implementare a sistemuluide managementalcalitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care urmeaza a fi atribuit, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001 sauechivalent, pentru partea din contract pe care o realizeaza Ofertantii in cursde implementare vor face dovada finalizarii raportului de audit din care sarezulte ca vor primi atestarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2013 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer