Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare si montare sisteme de securitate la 33 de unitati de invatamant aflate in administrarea Administratiei Imobiliare Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 331431
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 331431/10.07.2012
Denumire contract: Furnizare si montare sisteme de securitate la 33 de unitati de invatamant aflate in administrarea Administratiei Imobiliare Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Claudia Ciarnau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1, cam 201, sala de sedinte AIO, din cadrul Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si montare sisteme de securitate la 33 de unitati de invatamant aflate in administrarea Administratiei Imobiliare Oradea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si montare sisteme de securitate la 33 de unitati de invatamant aflate in administrarea Administratiei Imobiliare Oradea, conform cerintelor stabilite in caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 35120000-1 - Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 2.000 lei poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata, in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantiid) achitarea sumei la casieria Administratiei imobiliare Oradea.- Perioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit a din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1.scrisoare de garantie bancara2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3.retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.2.Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?3.Declaratie privind eligibilitatea ofertantului? ; (conform formularului anexat Formularul A)4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform formularului anexat Formularul B)5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (conform Formular C anexat);Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva), din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat si local, exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Mentiune: persoanele cu functie de decizie : Consilieri locali care au votat bugetul local -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel- Eduard Florea - Director Directia Economica;
-Primarul Ilie Bolojan; Viceprimari: Mircea Malan, Ovidiu MuresanPersoane cu functii de decizie in organizarea si desfasurarea proceduri ide achiztie publica: Director general- Beltechi Cristian, director general adjunct: Benyonvszki Tunde; director general adj. Porsztner Bela, Sef Serviciu financiar-contabil: Ungur Adriana, Sef Birou Juridic: Rosan Marioara, Sef Birou Administrativ, Monitorizare Consumuri: Oaie Mihai, Sef Birou Achizitii Publice: Adina Marge, Consilier Achizitii Publice : Ciarnau Claudia Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantuluiinclude domeniul ce face obiectul achizitiei.Forma de prezentare - certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei RomaneForma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generaleCerinta minima impusa pentru media cifrei de afaceri globala, anuala pe ultimii 3 ani(fara a fi luat in calcul anul in curs)si care rezulta din documentele relevante prezentate de ofertanti, este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu 200.000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual/lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: executarea de contracte avand ca si obiect furnizarea de sisteme de securitate. Contractele prezentate trebuie sa aiba cumulate, o valoare fara tvamai mare sau cel putin egala cu: 100.000 leiPentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual/lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte., -copia partilor esentiale din contracte. Sunt considerate elemente esentiale si in consecinta vor fi prezentate in copie, paginile din cadrul contractelor continand : data si numar de inregistrare, obiect, parti, pret, semnaturi , insotite de- doua recomandari diferite privind montarea de sistemelor de securitate, desfasurate pana in prezent(document constatator) din partea beneficiarului/beneficiarilor fiecarui contract, - Declaratie cuprinzand personalul de specialitate: -personal pentru prestarea serviciului accesoriu de montare a sistemului dupa cum urmeaza: - minim 2 tehnicieni atestati in domeniul sistemelor de securitate.Modalitatea de indeplinire: - Declaratie cuprinzand personalul de specialitatePentru fiecare persoana nominalizata se va prezenta declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare (in baza art 188 din OUG 34/2006- conform formularului anexat) precum si - copia diplomei/alt document care atesta specialitatea de tehnician in domeniul sistemelor de securitate., Cerinta: Ofertantii vor prezenta initial un Angajament de obtinere a proiectelor de omologare IGPR a sistemelor de securitate pentru fiecare unitate de invatamant.Doar ofertantul declarat castigator va trebui sa intocmeasca proiectele de omologare IGPR a sistemelor de securitate pentru fiecare unitate de invatamant. Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008 sau echivalent valabil la data stabilita ca termen limita pentru primireaofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer