Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare si punere in functiune echipament pentru irigare D.S.Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 340154
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 340154/27.11.2012
Denumire contract: Furnizare si punere in functiune echipament pentru irigare D.S.Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Prin Directia Silvica Prahova, str.Iuliu Maniu, nr.3, Ploiesti, Romania, cod postal: 100143, telefon: +40 244594706, fax: +40 244595836, persoana de contact: Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Silvice Prahova, str.Iuliu Maniu, nr.3, Ploiesti, Romania, cod postal: 100143, judetul Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare si punere in functiune echipament pentru irigare D.S.Prahova
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipament de irigare si sa prestezesi serviciu demontaj a acestuia conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 43323000-3 - Echipament de irigare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 688 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 1953, 76 lei. Data pentru care se calculeaza echivalenta in alta valuta este ziua anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara , sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari in conditiile legii - Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Cont (RO53BRDE 300 SV 2110 6963 000 deschis la BRD Ploiesti), -numerar la caseria Directiei Silvice Prahova
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (Formular 1). Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular 2).Se va prezenta certificatpentru participare cu oferta independenta(Formular 3). Se va prezenta declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (Formular 4). Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si implicate in procedura de atribuire: Ciomag Dragos, Danielescu Sebastian, Radu Elvira, Udroiu Claudiu, Kissinger Ady, Lucan Mihai, Vintila Sorin. Se va prezenta Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul''.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.Informatiile continute in certificatul consatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP (www.e-licitatie.ro), atasata la prezenta invitatie.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer