Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE ?SIMULATOR TACTIC DE ANTRENAMENT PENTRU VEDERE PE TIMP DE NOAPTE A PILOTILOR?


Detaliu pentru invitatia numarul 348570
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Numar invitatie: 348570/13.06.2013
Denumire contract: FURNIZARE ?SIMULATOR TACTIC DE ANTRENAMENT PENTRU VEDERE PE TIMP DE NOAPTE A PILOTILOR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)Cod fiscal: 4267028, Adresa: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021-318.72.47, Fax: 021-318.72.47
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010816, telefon: +40 213187247, fax: +40 213187247, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti (in curte cu Spitalul Militar, cu intrare din Calea Plevnei)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ?SIMULATOR TACTIC DE ANTRENAMENT PENTRU VEDERE PE TIMP DE NOAPTE A PILOTILOR?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE ?SIMULATOR TACTIC DE ANTRENAMENT PENTRU VEDERE PE TIMP DE NOAPTE A PILOTILOR?
II.1.6) CPV: 34151000-0 - Simulatoare de conducere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 535, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 5.350 lei (2.675 lei pentru IMM) si se va constitui printr-un instrument de garantare Formular nr. 8, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, emisa in favoarea autoritatii contractante care se va prezinta in original la deschiderea ofertelor sau prin virament bancar in contul RO40TREZ7015005XXX000158, deschis la Trezoreria sectorului 1 (cu conditia ca la data deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante). Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. d) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si i se va retine suma calculata conform art.278^1, lit.d) din OuG 34/2006 completata si modificata.
Garantie de buna executie
in cuantum5% din valoarea fara TVA a contractuluise constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform formularului nr. 9.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din Oug 34/2006.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitateCompletare formular nr.12A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCompletare formular nr.12BCerinta nr. 2Operatorii economici vor prezenta certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundereCompletare formular nr.12CCerinta nr. 3DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situata prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundereCompletare formular nr.12DPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director general: Marian MACRIDirector administrativ: Ioan CAMCIUCDirector financiar-contabil: Valerica VISANMedic specialist: Adrian MACOVEICompartiment Achiziti: Gabriela POPAMagdalena BREABANConsilier juridic: Rozica GHIMPETEANUurmand a se constitui ulterior Comisia de evaluare a ofertelor. Cerinta nr. 1- Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea/instalarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului prezentat in una din variantele: original, copie legalizata, saucopie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul, , din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici vor prezenta Fisa de informatii generale din care sa reiasa media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Se completeaza conform Formularului nr. 5 si se va depune in original. Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011, 2012, astfel Curs lei/euro 2010=4.2099; 2011=4.2379; 2012=4.4560., Valoarea medie globala a Cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari(2010, 2011, 2012) trebuie sa fiecel putin egala cu1.070.000 lei.Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 anifinanicari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011, 2012, astfel Curs lei/euro 2010=4.2099; 2011=4.2379; 2012=4.4560.Nota: cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice romane, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorul economic va prezenta o Declaratie privind lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani (formular nr. 6). Cerinta nr. 1Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 prezentand certificat de calitate sau documente echivalente, in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer