Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare sistem de digitalizare pentru radiologie


Detaliu pentru invitatia numarul 327627
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASI
Numar invitatie: 327627/23.05.2012
Denumire contract: Furnizare sistem de digitalizare pentru radiologie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASICod fiscal: 4981352, Adresa: IASI-V.CONTA 2-4, Iasi, Telefon: 0232210906, Fax: 0232241963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IASI-V.CONTA 2-4, Iasi, Romania, cod postal: 6600, telefon: +40 232210906, fax: +40 232241963, persoana de contact: EC. FLORIN KOLL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASI, IASI, strada V.CONTA 2-4, Birou Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare sistem de digitalizare pentru radiologie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si instalare sistem de digitalizare pentru radiologie la Institutul Regional de Oncologie Iasi
II.1.6) CPV: 33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1940 LEI, valabila 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Valoare retinuta conf. prevederilor art 278 ind 1 din OUG 34/2006 - 970 ron
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurtri si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii acestuia. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?, Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Daca este cazul documentele vor fi prezentate si de tert sustinatorDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie: Dr. Cepoi Vasile - director executiv, Ec.Ana Pintilie - Director Financiar-contabil, Ing. Gojgaru Mihaela - Achizitii Publice. Aceasta declaratie va fi completata si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa contina: - codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani respectiv 2008, 2009, 2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele livrari de produse similare obiectului achizitiei, din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va completa Formularului specific ? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Prezentarea cel putin a unui contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie de cel putin 90.000 lei.Prezentarea elementelor relevante din contract/proces verbal., Informatii privind personalul calificat de specialitate.Ofertantul va prezenta o declaratie privind echipa propusa pentru indeplinirea contractului, incluzand: a) personal tehnic de specialitate pentru activitatea de montare/instalare a produselor furnizateb) personal tehnic de specialiate pentru activitatea de asistenta tehnica in perioada de garantie Certificat sau orice alt document emis de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante pentru produsele ofertate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare(SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer