Achizitie publica - Furnizare SISTEM LASER Nd:YAG DUBLU PULS SINCRONIZAT
Detaliu pentru invitatia numarul 331979
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331979/18.07.2012
Denumire contract: Furnizare SISTEM LASER Nd: YAG DUBLU PULS SINCRONIZAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU FIZICA LASERILOR, PLASMEI SI RADIATIEICod fiscal: RO 9052135, Adresa: STR. ATOMISTILOR, NR. 409, JUDET ILFOV, Magurele, Telefon: +40 214574923, Fax: +40 214574923
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ATOMISTILOR, NR. 409, JUDET ILFOV, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 214574923, fax: +40 214574923, persoana de contact: D-na Mihaela Constantin - Compartimentul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare SISTEM LASER Nd: YAG DUBLU PULS SINCRONIZAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea la sediul beneficiarului a echipamentelor componente ale SISTEMULUI LASER Nd. YAG DUBLU PULS SINCRONIZAT, instalarea si punerea in functiune a acestora si instruirepentru trei reprezentanti ai beneficiarului
II.1.6) CPV: 38636100-3 - Lasere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- garantia de participare la procedura este stabilita in suma fixa de 7.163 lei.- in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea maxima estimata, suma delei 3.581 lei- perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor- se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul se constituire se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante ? Compartimentul Achizitii Publice- In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi Formularul din ANEXA nr. I din Sectiunea , ,Documente Generale??- contul in care se va constitui garantia de participare este: RO34RNCB0082044172650147 BCR UNIRII- ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficieaza de reducere cu 50 % a garantiei de participare si a garantiei de buna executie.- restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor legale
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- modalitatea de constituire - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.- restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor legale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(ANEXA nr. II) ;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ANEXA nr. III);
- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 (ANEXA nr. IV).- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (ANEXA nr. V) .Personalul autoritatii contractante, cu functii de decizie si atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii este urmatorul: Dr. Ion MORJAN, Ec. Mihaela OSMAN, Jurist Remus POPA, Dr. Ion MIHAILESCU, Dr. Felix SIMA, Dr. Carmen RISTOSCU, Ec. Irina LEONTE, Resp. Achiz. Mihaela CONSTANTIN- Operatorii economici straini au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (in scopul aplicarii prevederilor tratatelor pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local sau care se incadreaza in cazurile prevazute de art. 691 , 180 si 181 din O.U.G. 34/2006 vor fi respinse. Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate comercializarea si instalarea echipamentelor similare celor ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, si un obiect de activitate care sa includa comercializarea si instalarea echipamentelor similare celor ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului care in urma evaluarii ofertelor este clasat pe primul loc si care a prezentat documentele susmentionate sub forma de copie certificata , ,conform cu originalul??, sa prezinte aceste documente in original pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi avut in ultimii trei ani financiari o cifra medie de afaceri de minim700 000 lei (sau echivalent). Pentru echivalenta intre diferite monede se va lua in calcul cursul mediu anual de schimb al Bancii Nationale a Romaniei sau Bancii Centrale EuropenePentru echivalenta intre diferite monede se va lua in calcul cursul mediu anual de schimb al Bancii Nationale a Romaniei sau Bancii Centrale Europene
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa mai fi livrat si instalat in ultimii trei aniechipamente similare cu cel solicitat de autoritatea contractanta. Declaratie privind lista principalelor furnizari de echipamente similare din ultimii 3 ani continand: tipul echipamentelor livrate, valori, perioade de livrare, beneficiari. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular. Pentru oferte comune sau invocarea sustinerii unui tert sunt aplicabile dispozitiile art. 190 din O.U.G. 34/2006.Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte (parti relevante care sa nu aduca atingere unor eventuale clauze de confidentialitate).- Recomandari de la beneficiarii invocati (cu mentionarea persoanei de contact din partea acestor beneficiari) care sa confirme indeplinirea obligatiilor asumate de ofertant. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalentCopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul INFLPR
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 11:16