Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare sisteme de protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 336924
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Numar invitatie: 336924/08.10.2012
Denumire contract: Furnizare sisteme de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInternaCod fiscal: 12558583, Adresa: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213156911, Fax: 0213156911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050061, telefon: +40 213156911, fax: +40 213156911, persoana de contact: Bogdan Geartu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050061. Din partea fiecarui ofertant pot participa cel mult 2 reprezentanti la sedinta de deschidere a ofertelor.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare sisteme de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea, instalarea si punerea in functiune a doua sisteme de protectie
II.1.6) CPV: 32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 558, 064.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de participare: Lot 1 :10.000 lei, Lot 2:1.100 lei - Valab. garant. de participare va fi de 60 zile de la data limita de depunere a ofertei si va fi cel putin egala cu perioada min. de valab. a of.A. C. poate solicita extinderea perioadei de valab. a ofertei. In cazul in care of. isi extinde perioada de valab. a ofertei, perioada de valab. a gar. pt. participare, va fi prelungita. In sit. in care of. refuza extinderea valab., va fi exclus din procedura. In sit. in care of. a depus o contestatie cu privire la proc. de atrib. care a fost respinsa in totalitate de catre CNSC, acestuia ii va fi retinuta suma prev. la art 278^1 din OUG 34/2006, respectiv 4281, 61 lei - Lot 1.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata, cf. Formularului 1- original, din Sectiunea II- Formulare. In situatia in care garantia se va depune prin OP se va folosi contul de trezorerie: RO71TREZ7055005XXX002844 deschis la Trez. Sectorului 5, cod fiscal: 12558583. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire si va fi irevocabila. Orice oferta care nu este insotita de garantie pentru participarea la licitatie va fi respinsa in timpul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare la licitatie va fi emisa in numele Ofertantului (ofertant unic, unul din asociati pentru asociere sau pe numele asocierii) care transmite oferta. Conform prevederilor art.16 din Legeanr.346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM se va completa Anexa 1 la Legea nr.346/2004. Lipsa declaratiei va avea ca efect respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA; - Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006, care devine anexa la contract (model Formularul 2 din Sectiunea II- Formulare) si care va fi valabila pe o perioada mai mare cu 14 zile decat durata contractului. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre furnizor la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei, in conditiile stabilite in contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/asociatii/tertul sustinator vor prezenta Declaratie privind eligibilitatea, Formular 3 ? original - din Sectiunea II- Formulare. Declaratia privind eligibilitatea nu se va solicita eventualilor subcontractanti.B.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Operatorul economic ofertant (inclusiv tertul sustinator pentru art. 181 lit. a, c1, d) trebuie sa depuna: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 4- original, din Sectiunea II- Formulare.C.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat: - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .D.Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006.Declaratia operatorului economic - Formular 5- original, din Sectiunea II- Formulare (inclusiv tertul sustinator/subcontractanti)Persoanele care au functie cu decizie in cadrul autoritatii contractante conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Gelu OLTEAN? Director general;Marius LINUL - Director general adjunct;Gabriel Arthur ZELINSCHI-contabil sef;Ioan Dorin POPA- director;Paul BADOI-specialist;Alina RUSU-specialist tehnic;Gabriel PAVEL- consilier juridic;Bogdan GEARTU- specialist;Ion STOICA- secretar general M.A.I.E.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie pe proprie raspundere "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform Formular 6- original, din Sectiunea II- Formulare.Atentie!!!Toate documentele/declaratiile/certificatele in alta limba decat cea de redactare a ofertei vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana. A.Certificat constatator-Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in care sa fie mentionat expres ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN inscrise.B. Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru desfasurarea activitatii de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei, cf. Legii nr. 333/2003;C. Autorizatie eliberata de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta pentru desfasurarea activitatii de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva incendiilor, conform OMAI nr. 87/2010;D.Certificat constatator-Persoane juridice/fizice straine (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Atentie!!!Toate documentele/declaratiile/certificatele in alba limba decat cea de redactare a ofertei vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul unei asocieri, cifra de afaceri globala va fi indeplinita prin cumulareacifrelor de afaceri ale tuturor membrilor asocierii. In cazul in care ofertantuldemonstreaza indeplinirea cerintei avand sustinerea unui tert, cifra de afaceri va fi prezentata in intregime de tertul sustinator., 1. Informatii generale (inclusiv cifra de afaceri medie globala). Cerinta minima de calificare: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: Lot 1- 501.612, 9 lei, Lot 2-56.451, 61 lei.Prezentarea informatiilor generale aferente ultimelor 3 ani. Se va completa Formularul 7- original, din Sectiunea II- Formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, in conformitate cu Formularul nr. 3a din Sectiunea II prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Curs de referinta euro: 2009-4, 2373 lei, 2010-4, 2099 lei, 2011-4, 2379 lei., Se vor prezenta bilanturile contabile(inclusiv contul de profit si pierdere) aferente ultimilor 3 ani, vizate si inregistrate, conform prevederilor legale - inoriginal, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus. In masura in care publicarea bilanturilorcontabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care estestabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic, in vederea verificarii indepliniriicerintelor solicitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul dispune de personalul operational necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului se solicita urmatoarele : - lista nominala pe specialitati cu personalul specializat si calificat, cucalificare in meseriile necesare implementarii sistemelor de protectie. Listele cu personalul calificat vor cuprinde pentru fiecare persoana minim urmatoarele date: numele, prenumele, calificarea conform Formularului 10 ;., Lista principalelor livrari de produse/prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, avand ca obiect unul similar cu prezentul contract ? Formular 8 impreuna cu Anexa la Formularul 8, inoriginal. Operatorul economic/ membrii grupului vor prezenta un contract pana la maxim 5 contracte, in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertei. Cerinta minima de calificare: valoarea cumulata a contractelor prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei sale similare trebuie sa fie de cel putin: Lot 1- 500.000 lei fara TVA, Lot 2- 56.000, 00 lei fara TVA(pentru contractele aflate in derulare se vor lua in calcul pentru indeplinirea cerintei minime de calificare numai partile din contract receptionate de beneficiar). Curs de referinta euro: 2009-4, 2373 lei, 2010-4, 2099 lei, 2011-4, 2379 lei., 2.Pentru fiecare contract invocat in vederea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta documente suport: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar sau orice altedocumente care sa certifice indeplinirea obligatiilor contractuale semnate sistampilate din care sa reiasa: valoare contr., obiect, durata, beneficiar.Neconfirmarea din partea Beneficiarilor a contr., a info. mentionate de ofertant, atrage automat neluarea in considerare a contr. Daca din doc. prezentate reiese, ca au existat disfunctionalitati in derularea contr., care au afectat executarea acestora, probleme survenite ulterior, ca urmare acalitatii defectuoase a serv. prestate, avand consecinte in derularea lucrarilor sau operarea obiectivelor de investitii, ofertantul va fi descalificat., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, inconformitate cu Formularul nr. 13 din Sectiunea II formulare., Informatii privind subcontractantii si oferta comuna (daca este cazul).A.Informatii privind ofertantii si subcontractantii: Se va prezenta listacuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul). Prezentare: ? Formularul 12-original din Sectiunea II Formulare, completat si semnat de ofertant (original/traducere autorizata)Nota: 1) Pentru partea de contract pe care urmeaza sa o indeplineasca subcontractantul, autoritatea contractanta va lua in considerare resursele materiale si umane ale acestuia, cu conditia prezentarii de documenterelevante in acest sens, de catre subcontractant., B.Informatii privind asociatii: Se va prezenta Acordul de asociere cu urmatoarele prevederi minime (original si traducere autorizata/legalizata, unde este cazul): - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei. Nota: 1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economicofinanciara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor tuturor membrilor grupului. Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre unorganism specializat in domeniu.Operatorul economic ofertant( toti membrii asocierii) vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea 'conform cu originalul' certificatul ? ISO 9001 sau echivalent. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare, cu exceptia celor care prezinta raportul de audit finalizat din care reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer