Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare sisteme de servere cu licente


Detaliu pentru invitatia numarul 349942
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi Navale
Numar invitatie: 349942/04.07.2013
Denumire contract: Furnizare sisteme de servere cu licente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi NavaleCod fiscal: 15566688, Adresa: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Telefon: +40 241639595, Fax: +40 241631415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Pescarilor nr.69 A, Constanta, Romania, telefon: +40 241639595, fax: +40 241631415, secretariat, cam. 107, persoana de contact: Sef birou achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Pescarilor nr.69 A, Constanta, Romania, telefon: +40 241639595, fax: +40 241631415, secretariat, cam. 107, persoana de contact: Sef birou achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare sisteme de servere cu licente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare 2 buc. sisteme de servere cu licente inclusiv servicii de montare, instalare, punere in functiune, configurare, asigurare reparatii in perioada de garantie. Fiecare sistem de servere va fi format dintr-un server de fisiere plus un server de back-up domain controller.
II.1.6) CPV: 48822000-6 - Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2600.00 RONPerioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire: Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul CERONAV: RO84 TREZ 2315 025X XX00 0540 Trezoreria mun. Constanta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul Anexa 6.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul se va face la cursul leu/ valuta comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie neincadrare in prevederile art.180 O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul Anexa 2aDeclaratie neincadrare in prevederile art.181 O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul Anexa 2bCertificat atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini).Certificat privind plata impozite si taxe locale care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau echivalent pentru operatorii economici straini).Declaratie neincadrare in prevederile art.691 OUG nr. 34/2006 - Formularul Anexa 2cCertificat participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul Anexa 2dPersoanele cu functie de decizie din cadrul CERONAV in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director General: Ovidiu Sorin Cupsa- Director Comercial: Dan Pisica-Musat- Director Economic: Claudia Gheorghe- Sef birou juridic: Eugen Radu- Sef serviciu asistenta tehnica didactica: Vasile Pipirigeanu- Sef birou achizitii publice: Daniela Tagare- Ing. Spec.IA birou achizitii publice: Gabriela Cristian- Ec. birou achizitii publice: Maria Iancu- Ing. Serviciu asistenta tehnica didactica: Daniel BurghiuDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederi art.180 precum si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G.. 34/2006vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Declaratia neincadrare in prevederi art. 691 O.U.G. 34/2006 va fi depusa atat de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator.Operatorii economici straini vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute la art 180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006 in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care se depun ofertele- obligatii de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statutului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control, in ceea ce priveste ofertantul.Documentele solicitate in aceasta sectiune se pot depune in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in care obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/ copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta. Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani.Valorile vor fi exprimate in lei. Pentru echivalenta din alte valute se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectivOfertantii vor face dovada furnizarii de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, in baza a cel putin 1 (un) contract sau cel mult 3 (trei) contracte, din furnizari in valoare/ valoare cumulata de minim 200, 000.00 lei.Nivelul valoric impus livrarilor de produse similare se confirma prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., PersonalInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersoanelor responsabile pentru instalarea, punerea in functiune, configurarea softurilor de management specifice, asigurarea reparatiilor in perioada de garantie: - se va prezenta, in original, o lista cu personalul specializat in instalarea, punerea in functiune, configurarea softurilor de management specifice, asigurarea reparatiilor in perioada de garantie de care ofertantul dispune pentru indeplinirea obiectului contractului, din care sa reiasa si calificarea si experienta in domeniu a acestui personal, precum si cate o declaratie de disponibilitate (in ce priveste participarea la indeplinirea obiectului contractului, pe pozitia propusa prin oferta) in original, data de fiecare persoana propusa in aceasta lista. Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectivSR EN ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2013 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer