Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare snururi de etansare pentru instalatiile din cadrul CEH- P.L. Electrocentrale Paroseni


Detaliu pentru invitatia numarul 347067
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 347067/21.05.2013
Denumire contract: Furnizare snururi de etansare pentru instalatiile din cadrul CEH- P.L. Electrocentrale Paroseni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 254236407/+40 254570790, Fax: +40 254236404/+40 254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Romania, cod postal: 336520, telefon: +40 254236407/+40 254570790, fax: +40 254236404/+40 254570481, persoana de contact: Birou Achizitii Paroseni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Complexul Energetic Hunedoara SA , din Vulcan, str. Paroseni, nr 20, Jud Hunedoara.La sedinta pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare snururi de etansare pentru instalatiile din cadrul CEH- P.L. Electrocentrale Paroseni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare snururi de etansare pentru instalatiile din cadrul CEH ?P.L. Electrocentrale Paroseni
II.1.6) CPV: 44163240-4 - Garnituri de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 545 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot I-3.100 lei ; Lot II- 74, 90 lei ;Lot III- 36 lei sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea deconstituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formelede laart. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 .Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la finalizarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator(in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinatorIn vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Andronache Daniel Costel, Manga Marcel, Ciobanu Maria, Arvunescu Ioana, GiurgiuVasile, Mija Eduard, Sandu Florian Ioan, Isai Ovidiu Mihai, Visan Doru, Diaconu Dragos Iulian, Schmidt Eduard, Tradnik Rudolf, Robert Krausz, Dumitrescu Octavian, Bilgar Sorina, Draghina Adrian, Schmidt Fabiola, Paciu Gabriela, Modrea Bianca, Pogocsan Elisabeta, Gradina Nicolae, Pardos Schmidt Cristina, Timisan Mihaela Maria, Horlescu Marian, Mitaichie Dorin, Moldovan Cristina, Gavrila Gabriela, Busoniu Ioan Adrian, Gyorgy Ana.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie ; Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare.Nota : Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizataParticiparea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Se va prezenta listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de recomandari/certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar inscris in lista principalelor livrari de produse, din care sa reiesa furnizarea de produse .Cerinte minime : Ofertantul sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare celor ofertate, pentru care se vor prezenta din partea beneficiarului fise de experiente similare insotite recomandari /certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiesa furnizarea acestor tipuri de snururi care au fost utilizate in industria energetica si/sau alte industrii si au fost puse in functie partiala/totala in aplicatii cu parametrii temperatura/presiune minim de Lot I- 5500C/200 bar Lot II -2-4000 C/1 bar si Lot III ? 1200 C/10bar.Nota- in cazul in care ofertantul va prezentarecomandari /certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru alt tip de snururi decat cele ofertate acesta va prezenta documente elocvente care sa confere autoritatii contractante siguranta ca snururile ofertate corespund scopului pentru care sunt destinate , documente emise de autoritati/institutii internationale competente pentru emiterea de astfel de documente.Orice astfel de document emis in alta limba decat romana , va fi insotit de o traducere autorizate si legalizata in limba romana., Cerinta nr 2In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac ob.achiz., se solicita tuturor ofertantilordepunerea de mostre ale produselor ofertate. Pentru fiecare lot ofertat, se solicita dep. de mostre pentru fiecare produs din lotul respectiv.Mostrele trimise vor avea certificate de calitate/garantie, si decl.de conformitate. Mostrele vor fi etichetate conf. stand.de produs. Neprez. de mostre atrage dupa sine descalificarea ofertantilor. Mostrele vor fi depuse la sediul autoritatii contractane pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului (daca este cazul). Certificat privind standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii de catre un organism de certificare acreditat pentru domeniul ce face obiectul contractului sau un document echivalent.In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru alasocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer