Achizitie publica - FURNIZARE SOFTWARE
Detaliu pentru invitatia numarul 348171
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348171/07.06.2013
Denumire contract: FURNIZARE SOFTWARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL PENTRU TEHNOLOGII AVANSATECod fiscal: RO 4204259, Adresa: DINU VINTILA NR.10, Bucuresti, Telefon: +40 0216107095, Fax: +40 0212100454
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE SOFTWARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE SOFTWARE
II.1.6) CPV: 48732000-8 - Pachete software pentru securitatea datelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 286, 290.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.725, 70 lei (50% pentru IMM), valoarea pentru fiecare lot fiind prezentata in anexa B.Se constituie in suma fixa si nu mai putin decat sumele ce vor trebui retinute in conditiile prevederilor art. 278^1 alin (1) si 2)din O.U.G. nr.34/2006.GP se exprima in lei ori alta moneda, iar valabilitatea acesteia va depasi cu cel putin 15 zile perioada de valabilitate a ofertei.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului GP, referinta pentru alte monede este cursul de schimb BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.Mod de constituire>? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formularul 12), ? Virament bancar in contul AC nr. RO65 TREZ 7025 005X XX00 8182 deschis la Trezoreria sector 2, Bucuresti.NOTA: - in cazul in care garantia de participare este constituita sub forma unui instrument de garantare, aceasta va fi incarcata in SEAP pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, si in original, la sediul AC cu respectarea prevederilor OUG cu privire la regulile de comunicare si transmitere a datelor, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.-in situatia constituirii garantiei de participare prin virament in contul AC, ordinul de plata va fi luat in considerare numai daca acesta va fi incarcat in SEAP pana la data si ora limita de depunere a ofertelor si transmis, in original confirmat de catre banca, la sediul AC cu respectarea prevederilor OUG cu privire la regulile de comunicare si transmitere a datelor, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10% din valoarea fara T.V.A. a acestuia, respectiv de 5 % pentru IMM.Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va fi prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in modelul Anexa nr. 2 la contract, ? Virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO65 TREZ 7025 005X XX00 8182 deschis la Trezoreria sector 2, Bucuresti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (cf. Ordin Autoritatea Nationala pentru Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010) - Completare formular 12C.- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006- Se va transmite o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Nota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (persoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica este dl. CHITU SORIN conducatorul autoritatii contractante, contabilul sef este dl. GRAMA LUCIAN, seful structurii de achizitie este d-na MARCULESCU CRISTINA ) este exclus din procedura de atribuire.- Declaratie privind eligibilitatea -Completare formular 12A.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Completare formular 12B.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane - Certificat Constatator, eliberat de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale (conform celor asumate prin formularul 12 F, pct.e) la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor/serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare si apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata. Ofertantul are obligatia prezenarii documentului referit in maximum 3 zile de la solicitare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 16:17