Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare solutie hardware profesionala de balansare-comunicare in DATA CENTER a Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura


Detaliu pentru invitatia numarul 337530
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Numar invitatie: 337530/16.10.2012
Denumire contract: Furnizare solutie hardware profesionala de balansare-comunicare in DATA CENTER a Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura
Stare procedura: Suspendata(din 23.10.2012 14:20)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare solutie hardware profesionala de balansare-comunicare in DATA CENTER a Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita furnizarea, instalarea si punerea in functiune a unei solutii hardware profesionala de balansare-comunicare in DATA CENTER a Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, in conformitate cu cerintele solicitate in caietul de sarcini.Sistemul de comunicatii si load balancing care va fi furnizat, avand caracteristicile solicitate in caietul de sarcini, trebuie sa permita optimizarea accesurilor cererilor de plata spre nodurile de productie in functie de necesitatile aplicatiei si ale utilizatorilor, si sa realizeze o crestere de performante in cadrul comunicatiilor inDATA CENTER a APIA. Aceasta solutie trebuie sa permita si indeplinirea criteriilor de redundanta a comunicatiilor.
II.1.6) CPV: 32573000-0 - Sistem de control al comunicatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 9.000 lei, valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F09 din sectiunea formulare.Daca scrisoarea este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata. Se poate constitui si prin Virament bancar. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Trezoreria Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187.Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.260, 78 lei.Indiferent de instrumentul de garantare folosit, acesta se va depune scanat in SEAP la sectiunea Documente de calificare.Daca garantia se constituie prin Scrisoare de garantie, aceasta va fi depusa in original la sediul autoritatii contractante, la Registratura, pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, aceasta se va prezenta conform formularului F13 din sectiunea formulare. Scrisoarea de garantie bancara se va prezenta in original pana la data semnarii contractului. Este de preferat ca scrisoarea de garantie sa fie emisa de catre o banca din Romania, sau cu corespondent in Romania. Daca scrisoarea de garantie este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta originalul acesteia, insotit de traducerea autorizata si legalizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F02 - Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.3. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa si prezenta Formularul F03 din sectiunea formulare. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte in parte. Tertul sustinator va completa declaratia in conformitate cu formularul F031 pentru tertul sustinator din sectiunea formulare.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F06 din Sectiunea III. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul F07 in conformitate cu modelul prevazut in Sectiunea Formulare. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Gheorghe Dorel Benu, Melinda Kerekes, Aurel Pana, Cornelia Lazarescu, Alexandru Stancu, Alexandru Constantinescu, Cristina Gavrila, Valeriu Popescu, George Zlotea, Dumitra Mihaila, Elena Deaconu, Oana Enciu, Adrian Hiru, Roxana Pandaru.Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular F12. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.Toate documentele de calificare solicitate mai sus se vor depune in SEAP, semnate cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.Nota : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)Nota : Pentru persoanele juridice straine: a.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara deorigine sau in tara de rezidenta.b.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.c.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator: -trebuie sa fie emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ;
-din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, - va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.Documentul se va depune in SEAP, semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentare generala. - Se vor prezenta informatii generale despre ofertant. Se va completa si prezenta Formularul F04 din sectiunea Formulare. - Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. - Documentul se va depune in SEAP, semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1- Resurse umane.Se va prezenta nominal personalul de specialitate care va fi utilizat pentru instalarea si mentenanta produsului furnizat, precum si calificarile aferente fiecarei persoane nominalizate.Pentru fiecare din persoanele nominalizate se vor prezenta: CV(EuroPass), prin care sa se faca dovada ca acestia indeplinesc cerintele de experienta relevanta si profesionala specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate, Copii ale diplomelor si/sau certificatelor profesionale obtinute pentru solutia ofertata sau echivalent si mentionate in CV, emise de institutii abilitate pentru produsele ofertate;, Cerinta nr.1/ continuare.- Resurse umane In cazul in care expertii propusi pentru .indeplinirea contractului nu sunt angajati ai ofertantului, se va prezenta un angajament al acestora prin care se angajeaza sa participe la proiectul care face obiectul prezentului contract. In situatia in care ofertantul este declarat castigator, acesta va incheia contract/contracte individuale dede munca cu expertul/expertii propusi si le va prezenta autoritatii contractante inainte de semnarea contractului.CV-urile vor fi semnate de catre titular pe proprie raspundere si insusite, sub semnatura si stampila, de catre firma ofertanta.Documentele se vor depune in SEAP, semnate cu semnatura electronica, la sectiunea documente de calificare.Se solicita urmatoarele categorii de personal (calificari si experienta): cerinta 1.1 si cerinta 1.2, Cerinta nr. 1.1: Expert in arhitecturi de retea IP de campus ? minim 1 persoana- Studii superioare tehnice de lunga durata finalizate cu diploma de absolvire; Certificare la nivel expert in domeniul retelelor IP, cu diploma la nivel expert corespunzatoare echipamentelor aflate in exploatare la autoritatea contractanta sau echivalent, Minim 3 ani de experienta generala profesionala in proiectarea si implementarea de arhitecturi de retea IP. Pentru persoana nominalizata se vor prezenta CV si documentele precizate la Cerinta nr. 1 - Resurse umane din cadrul acestei sectiuni, prin care sa se faca dovada indeplinirii cerintelor de calificare si experienta solicitate., Cerinta nr. 1.2- Expert sistem de operare HP-UX? minim 1 specialisti- Studii superioare de lunga durata finalizate, Cel putin 3 ani experienta in domeniul IT&C;cunostinte dovedite la nivel de Administrator de Sistem pentru sistemele de operare aflate in exploatare la autoritatea contractanta sau echivalent.Pentru persoana nominalizata se vor prezenta CV si documentele precizate la Cerinta nr. 1 - Resurse umane din cadrul acestei sectiuni, prin care sa se faca dovada indeplinirii cerintelor de calificare si experienta solicitate. Documentele se vor depune in SEAP, semnate cu semnatura electronica, la sectiunea documente de calificare. Cerinta nr. 1Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor ;Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.Documentul se va depune scanat, in SEAP, semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare., Cerinta nr. 2Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 14001:2005, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management de Mediu, recunoscuta la nivel international, valabil la data depunerii ofertelor ;Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.Documentul se va depune scanat, in SEAP, semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare., Cerinta nr. 3Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 27001/2006, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management al Securitatii Informatiei, valabil la data depunerii ofertelor ;Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.Documentul se va depune scanat, in SEAP, semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii si se poate descarca online, din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer