Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare spuma poliuretanica pentru termoizolatie


Detaliu pentru invitatia numarul 348105
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Militara nr. 01969 -Campia Turzii
Numar invitatie: 348105/06.06.2013
Denumire contract: furnizare spuma poliuretanica pentru termoizolatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara nr. 01969 -Campia TurziiCod fiscal: 4349047, Adresa: str. Aerodromului nr. 1, Campia Turzii, Telefon: 0264367229, Fax: 0264366977
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Aerodromului nr. 1, Campia Turzii, Romania, cod postal: 405100, telefon: +40 0264367188, fax: +40 0264366977, persoana de contact: Cota aurel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Aerodromului nr. 1, Campia Turzii, Romania, cod postal: 405100, telefon: +40 0264367188, fax: +40 0264366977, persoana de contact: Cota aurel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (aparare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare spuma poliuretanica pentru termoizolatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: acord cadru furnizare spuma poliuretanica termoizolatie interioara la hangarele de mentenanta 1 si 2Valoarea minima estimata a contractului este de 119.649, 20 lei fara TVA.Valoarea maxima estimata a contractului este de 174.617, 36 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 44111520-2 - Materiale de izolatie termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 649.2 - 174, 617.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1500 lei prin instrument de garantare emis de o societate bancara/de o societate de asigurari, sau OP confirmat de banca in contul: RO14TREZ21923600120XXXXX deschis la Trezoreria mun Turda, sau prin depunere numerar la casieria unitatii.Perioada de valab a garantiei: este cel putin egala cu perioada de valab a ofertei.A.C. are dreptul de a retine garantia pentru participare, conform art.87, alin.(1) din H.G. 925/2006, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul ec.in cadrul procedurii de atribuire, A.C. va retine din garantia de participare a ofertantul contestator o suma prevazuta la art. 278, alin.(1) din O.U.G. 34/2006.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei. Conditii de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie de A.C.: -dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, ofertantilor a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare;
-in cel mult 3 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a unei contestatii, in cazul in care procedura este anulata.Eliberarea garantiei de participare constituita de ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare se poate obtine si inainte de expirarea perioadelor precizatre mai sus, daca ofertantii transmit A.C. o solicitare.IMM urile pot beneficia, cf L364/2004, de reducere de 50% din cuantumul garantiei de participare
Garantie de buna executie
in cuantum de 2% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, prezentat in original, sau prin depunere la casieria unitatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34\2006 completata in conformitate cu prevederile formularului nr.1 din sectiunea II.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34\2006 completata in conformitate cu prevederile formularului nr.2 din sectiunea II.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34\2006 completata in conformitate cu prevederile formularului nr.11 din sectiunea II.- Certificate fiscale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;
- certificat de participare cu oferta independenta, formularul nr 5 din sectiunea II.- persoanele cu functii de decizie privind prezenta achizitie sunt: Somesan Lian, Hodorogea Laurentiu, Nasalean Constantin, Arba Mihai, Petric Alexandru Gabriel, Buze Jicuta, Chiorean Marius Augustin. Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente solicitate: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta in original sau copie legalizata certificatul constatator emis de ORC, dupa comunicarea rezultatului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani; Declaratii fiscale privind activitatea economico-financiara -bilant contabil/declaratii fiscale, sau orice alte documente; -scrisoare de bonitate din partea unor banci cu care operatorul economic colaboreaza, in original.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -declaratie privind lista principalelor livrari de produse de termoizolatie sau produse similare, executate in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 10:15
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer