Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare spumogen


Detaliu pentru invitatia numarul 339872
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu - Constanta S.A.
Numar invitatie: 339872/22.11.2012
Denumire contract: Furnizare spumogen
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu - Constanta S.A.Cod fiscal: RO 11212645, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 4, Mihail Kogalniceanu, Telefon: 0241 255100, Fax: 0241 508022
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 4, Mihail Kogalniceanu, Romania, cod postal: 907195, telefon: +40 241255100, fax: +40 241508022, persoana de contact: Frandos Narcisa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul S.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu Constanta S.A., din str.Tudor Valdimirescu nr.4, M.Kogalniceanu, Constanta, corp administrativ incinta aeroport
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare spumogen
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si livrare spumogen de tip Filmfoam 916 K FP-18, 6% AFFF, sau echivalent compatibil cu acesta, in scopul completarii stocului existent (spumogen de tip Filmfoam 916 K FP-186% AFFF) pana la cantitatea de rezerva necesara asigurarii interventiei in siguranta in caz de incendiu, pana la sediul autoritatii contractante.
II.1.6) CPV: 35111520-6 - Spuma pentru stingerea incendiilor sau compusi similari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.000 lei, IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr.346/2004.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(formularnr. 11), conform art.86, alin.1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : a)Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitatea a ofertelor, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul autoritatii contractante : RO19 RNCB 0114 0320 4655 0001, B.C.R. ConstantaIn masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278^1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 1.000 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de furnizare se va constitui cu respectarea urmatoarelor indicatii: 1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului (50% reducere pentru IMM), fara TVA.2. Garantia de buna executie se va constitui in termen de 3 zilede la data semnarii contractului de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie : Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.90, alin.1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(un model in sectiunea formulare - formularnr. 19).Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin.1 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea-Se va completa Formular nr. 12AIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta ? o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinatornu trebuie sa se afle insituatiaprevazuta de art. 180 din OUG34/2006, Forma de prezentare: document original2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formular nr.12BIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta ? o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Ofertantul/Ofertantul asociatnu trebuie sa se afle insituatiaprevazutade art.181 din OUG34/2006.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatia prevazuta deart.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Forma de prezentare: document original3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaconform Ordin ANRMAP nr.314/2010, publicat in M.O. nr.701/20.10.2010-Se va completa Formular 24. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator , -Se va completa Formular nr.6(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).In vederea completarii acestei declaratii precizamca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Constantin TeodorescuDirector Economic? Camelia DiaconuDirector Operational ? Nicolae VilvoiDirector Tehnic ? Gheorghe ZamaniMembru AGA-Stefan Alexandru DumitrascuMembru AGA-Ruxandra MarinescuMembru AGA-Cristian Carsium MoldovanuMembru AGA-Cornelia NagyMembru comisia de evaluare-Frandos NarcisaMembru comisia de evaluare-Mic GabrielaSecretar comisia de evaluare-Toanchina IoanMembru comisia de evaluare-Roiu EmanuelMembru rezerva comisia de evaluare-Dragomir TiberiuMembru rezerva comisia de evaluare-Andronic RodicaMembru rezerva comisia de evaluare-Roiu GinoForma de prezentare: document original Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial-Certificat constatator din care sa reiasa obiectul contractului care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONCR.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul este alta decat Romania, apartenenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documente din tara de origine, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Aceste documentese vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat.Forma de prezentare: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: 1.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici ce trebuie sa corespunda obiectului contractului.2.in etapa de evaluare, inainte de comunicarea castigatorului, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentul, in original sau copie legalizata, pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada care vizeaza activitatea din ultimii trei ani. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiarii, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificarii/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse serealizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Recomandare din partea altor beneficiari indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin o recomandare privind livrarea in bune conditii a produsului ofertat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer