Achizitie publica - Furnizare statie centrala de monitorizare pentru ATI
Detaliu pentru invitatia numarul 330673
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330673/28.06.2012
Denumire contract: Furnizare statie centrala de monitorizare pentru ATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Odorheiu SecuiescCod fiscal: 4245259, Adresa: Str. Beclean Nr. 72, Odorheiu Secuiesc, Telefon: 0266210069, Fax: 0266210069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Bethlen Gabor Nr. 72, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266210069, fax: +40 266210069, persoana de contact: Eva Rendi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Odorheiu SecuiescStr. Bethlen Gabor Nr. 72Odorheiu SecuiescSecretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare statie centrala de monitorizare pentru ATI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Statie centrala de monitorizare pentru sectia ATI - 1 buc, sistem compus din: 1. Sistem central informatic - 1 buc.2. Monitor pacient de inalta performanta min. 17 inch - 1 buc3. Monitoare de inalta performanta min. 12 inch - 2 buc4. Monitor/modul portabil functii vitale - 3 buc5. Monitor pacient functii vitale - 3 buc6. Oximetru cerebral - 1 buc
II.1.6) CPV: 33195000-3 - Sistem de monitorizare a pacientilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 383, 664.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va depune conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 in valoare de 4500 RON, perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In caz de contestatie, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatarului 3836, 65 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu toate modificarile ulterioare. - Formular 1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu toate modificarile ulterioare. - Formular 2.3. Certificat de participare cu oferta independenta. - Formular 5.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din OUG 34/2006, se va prezenta si pentru subcontractant cat si pentru tertul sustinator daca este cazul. - Formular 4.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Manager - Lukacs AntalDirector Financiar Contabil - Sticlea Ionescu DanielDirector Medical - Lorinczi CsabaConsilier Juridic - Hauszlinger Arthur IstvanSef Serviciu Achizitii Publice - Rendi EvaPersoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Manager - Lukacs AntalDocumentele din aceasta sectiune se vor depune in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul. 1. Certificat constatator sau un document echivalent acestuiaDocumentele din aceasta sectiune se vor depune in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In etapa evaluarii ofertelor pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Prezentarea Fisei cu informatii generale - Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In cadrul SEAP. www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 13:45