Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Statii de lucru cu software si PDA-uri, in cadrul pr. POSDRU contract nr. 22/2.1/G/24926


Detaliu pentru invitatia numarul 258530
Autoritate contractanta
Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia
Cod de identificare fiscala: 5665935
Adresa: Str. Nicolae Iorga, Nr. 11-13, Alba Iulia
Telefon: 0258810861
Fax: 0258810861
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare Statii de lucru cu software si PDA-uri, in cadrul pr. POSDRU contract nr. 22/2.1/G/24926
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30214000-2 - Puncte de lucru (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de Statii de lucru cu software si P.D.A.-uri, in cadrul proiectului "Cresterea performantelor absolventilor HIGHTECH in viata activa, prin programe de pregatire practica la agentii economici" - contr. POSDRU/22/2.1/G/24926
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 25.06.2010 15:22
Data limita de depunere a ofertelor: 07.07.2010 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia - la Registratura, str. N. Iorga, nr. 15-17, Alba Iulia
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.07.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia, la Palatul Apor, str. G. Bethlen, nr. 5, Alba Iulia - Sala Birou Senat
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 40, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG 34/2006; Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat; Certificat constatator privind îndeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani; Garantie part. 800 lei, ptr. IMM, doar 400 Lei.
- Documentatia de atribuire este atasata la prezenta;
- de pe site-ul : www.uab.ro, sect. informare-publica-licitatii
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer