Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare: Statii de lucru tip PC


Detaliu pentru invitatia numarul 341114
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Numar invitatie: 341114/18.12.2012
Denumire contract: Furnizare: Statii de lucru tip PC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTACod fiscal: 11062831, Adresa: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Telefon: 0241-611540, Fax: 0241/619512
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Romania, cod postal: 900900, telefon: +40 241601138, fax: +40 241601138, persoana de contact: REGISTRATURA, Camera 217
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare: Statii de lucru tip PC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare: 40 buc. Statii le lucru tip PC in doua configuratii din care: - 10 buc. tip I- 30 buc. Tip II
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 4.400 leib) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 45 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Modalitatea de constituire a garantiei de participare va fi in conformitate cu prevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, respectiv instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante sau virament bancar.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta potrivit prevederilor art. 278(1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, republicata, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa de acesta.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar (ordin de plata) se vor utiliza urmatoarele conturi: RO83BRDE140SV06373001400 deschis la BRD Constanta, sauRO61ABNA1400264100079932 deschis la RBS Bank Sucursala Constanta
Garantie de buna executie
a) cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului;b) modul de constituire a garantiei de buna executie.? Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.a.1din documentatia de atribuire - Partea a IV a .2. Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.a.2 din documentatia de atribuire -Partea a IV a., insotita de: ? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.3. Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.a.3din documentatia de atribuire - ParteaaIV a . Persoanele care detin functii de decizie in cadrul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta: Director General ? Decebal Serban, Director Infrastructura - Alexandru George Iorov, Sef Serviciu Juridic si Contencios ? Ghiulentan Encioiu, Sef Serviciul Dezvoltare Achizitii ? Mihaela Staetu, Sef Birou Achizitii Finantari Interne ? Aurelian Lita, Sef serviciu Informatica ?Elisabeta Hurduc, Sef Birou Administrare Retea - Ionut Gumeni, Responsabil achizitie ? Dorina Constantin.4. Prezentare Declaratie privind calitatea de participare la procedura, conform FormularuluiIII.2.1.a.4din documentatia de atribuire -Partea a IV a.5. Prezentare Declaratie - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formularul III.2.1.a.5 din documentatia de atribuire -Partea aIV a.Nota: Certificatele de atestare fiscala solicitate se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritati competente din tara in care ofertantul este rezident si trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Pentru a fi valabile vor fi prezentate in original/ in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG34/2006.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si. art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Operatorii economici straini vor prezenta documente in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit 1. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane? Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii a ofertelor, din care sa rezulte: o obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator .Pentru a fi valabile Documentele de inregistrare vor fi prezentate in original/ in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.? Prezentare documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul), respectiv declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.2. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine? Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale realizata pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2011, 2010, 2009) sa fie cel putin egala cu 350.000 lei. Prezentare fisa de Informatii generale, conform FormularuluiIII.2.2.1 din documentatia de atribuire Parteaa IV a.Conversia leu valuta se face prin raportare la cursul mediu BNRaferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Livrarea/furnizare, in ultimii 3 ani, in baza unui contract de produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei si a caror valoare sa fie de cel putin 175.000 lei, fara TVA. Prezentare Lista principalelor livrari de produse conform Formularului III.2.3.1 din documentatia de atribuire Partea a IV a.? Prezentarea unui document (parti relevante ale unui contract, proces verbal de receptie, etc) prin care se confirma livrarea de produse similare cu cele ofertate si a caror valoare sa fie cel putin 175.000 lei, fara TVA., Informatii referitoare la personalul tehnic si de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, prin care sa confirma capacitatea de efectuare a operatiunilor de instalare si service pentru echipamentele ofertate.?Prezentare declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate;?Prezentare CV+uri ale persoanelor responsabile cu serviciile de instalare si service;?Prezentarea unei/unor dovezi de instruire/certificate a personalului tehnic de specialitate pentru instalare si service in perioada de garantie, reprezentate prin documente (diplome, certificate, etc.) emise de autoritatile competente care atesta instruirea personalului in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer