Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare sticlarie si articole din plastic pentru laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 354461
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARA
Numar invitatie: 354461/07.10.2013
Denumire contract: Furnizare sticlarie si articole din plastic pentru laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARACod fiscal: 4203644, Adresa: Str. Campul Mosilor nr. 5, Bucuresti, Telefon: +40 2524651, Fax: +40 2520061
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Campul Mosilor nr. 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 021201, telefon: +40 2524651, fax: +40 2520061, persoana de contact: Daniela Mandragiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul IISPV: Str.Campul Mosilor, nr.5, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Igiena si Sanatate Publica Veterinara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare sticlarie si articole din plastic pentru laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de sticlarie si articole pentru laborator, intr-un numar de 3 loturi , conform caietului de sarcini si Anexei B (SEAP) necesar pentru desfasurareaactivitatii analitice de laborator, respectiv: reziduuri, nutritie animala si contaminanti, chimie si radioactivitate, microbiologie, din cadrul IISPV.LOT 1: Sticlarie de laborator- 33 produse in valoare estimata de 25.636, 61 lei fara TVA, LOT 2: Articole din plastic pentru laborator - 35 produse in valoare estimata de 38.071, 06 lei fara TVA.LOT 3: Cartuse Quechers ? un produs in valoare estimata de 3.103, 20 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 810.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se va constitui pe fiecare lot in parte: LOT 1 :256, 37 LEI, LOT 2 :380, 71 LEI, LOT 3 :31, 03 LEIGarantia de participare se va constitui conform prevederilor art. 86 alin.1 din H.G nr. 925/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau se depune la casieria unitatii.Sau Ordin de plata (vizat de banca)in contul pentru garantia de participare: RO20TREZ7025005XXX000165 ? Trezoreria sector 2, Bucuresti. Cursul la care se va face echivalenta din lei in alta valuta va fi cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, impreuna cu centralizatorul pe loturi cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conf.art.86, alin.6 din HG 925/2006. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din H.G. nr. 925/2006).In cazul IMM-uri valoarea garantiei de participare este de 50% .Se va prezenta impreuna cu dovada constituirii garantiei de participare si declaratia pe propria raspundere, conform formular9 din Sectiunea Formulare.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 43^1 din OUG 34/2006 si art.85 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta, conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Declaratii privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completareaFormularului 1 din Sectiunea FormulareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind indeplinirea obligatiilor de la art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.b)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Ambele certificate in original, copie legalizata sau copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).Declaratie de participare cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare model Formular 3 din Sectiunea Formulare;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 cupersoanele care detin functii de decizie in cadrul IISPV: - Dr. Rodica Tanasuica ? director al Institutului de Igiena si Sanatate Publica Veterinara;
- Dr. Horia Albu ? director tehnic al Institutului de Igiena si Sanatate Publica Veterinara;
- Ec. Daniela Mandragiu ? Sef serviciu Economic si Administrativ;
- Cons.j.Laura Melinte ? Consilier Juridic;
- Dr. Iuliana Mihai ? Sef Serviciu Microbiologie Alimentara- Ch. Cristina Dumitrescu ? Sef Serviciu Chimie Alimentara- Dr. Geanina Vlase ? Sef Serviciu Nutritie Animala si Contaminanti- Dr. Marinela Ivanescu ? Sef Serviciu Reziduuricompletare model Formular 4 din Sectiunea Formulare; Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (prezentat in orice forma, respectiv original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in originalsau copie legalizataa documentului de mai sus, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conforma cu originalul.Pentru persoanele juridice/fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Fisa informatii generale prin completare Formular 5 ? Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Certificat ISO 9001 sau echivalent, pentru ofertantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer