Achizitie publica - Furnizare sticlarie si articole pentru laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 331519
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331519/11.07.2012
Denumire contract: Furnizare sticlarie si articole pentru laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARACod fiscal: 4203644, Adresa: Str. Campul Mosilor nr. 5, Bucuresti, Telefon: +40 2524651, Fax: +40 2520061
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Campul Mosilor nr. 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 021201, telefon: +40 2524651, fax: +40 2520061, persoana de contact: Daniela Mandragiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Campul Mosilor nr. 5, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Igiena si Sanatate Publica Veterinara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare sticlarie si articole pentru laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de sticlarie si articole pentru laborator, intr-un numar de 2 loturi , conform caietului de sarcini si Anexei B (SEAP) necesar pentru desfasurareaactivitatii analitice de laborator, respectiv: reziduuri, nutritie animala si contaminanti, chimie si radioactivitate, microbiologie, din cadrul IISPV. LOT 1: Sticlarie de laborator- 82 produse in valoare estimata de 66.305, 69 lei fara TVA, LOT 2: Articole din plastic si metal de laborator - 118 produse in valoare estimata de 126.694, 31 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se va constitui pe fiecare lot in parte: LOT 1 :663, 06 LEI, LOT 2 :1.900, 41 LEI.Garantia de participare se va constitui conform prevederilor art. 86 alin.1 din H.G nr. 925/2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau se depune la casieria unitatii. Sau Ordin de plata (vizat de banca)in contul pentru garantia de participare: RO20TREZ7025005XXX000165 ? Trezoreria sector 2, BucurestiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, impreuna cu centralizatorul pe loturi care va fi atasata oferteisi va fi trimisa la sediul autoritatii contractante pana la data limita de primire a ofertelor. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din H.G. nr. 925/2006).In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conformprevederilor art. 278^1 alin.1, lit. a) din OUG 34/2006, numai loturilor a caror valoare estimata este mai mare de 63000 lei. In cazul IMM-uri valoarea garantiei de participare este de 50% .Se va prezenta impreuna cu dovada constituirii garantiei de participare si declaratia pe propria raspundere, conform formular9 din Sectiunea Formulare.Garantia de participare se va depune in conformitate cu art. 43^1 din OUG 34/2006 si art.85 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta, conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completareaFormularului 1 din Sectiunea Formulare.2.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de la art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ambele certificate in original, copie legalizata sau copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare model Formular 3 din Sectiunea Formulare;5.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 cupersoanele care detin functii de decizie in cadrul IISPV: Dr. Rodica Tanasuica ? director al Institutului de Igiena si Sanatate Publica Veterinara;Dr. Horia Albu ? director tehnic al Institutului de Igiena si Sanatate Publica Veterinara;Ec. Daniela Mandragiu ? Sef serviciu Economic si Administrativ; Cons.j.Laura Melinte ? Consilier Juridic;Dr. Iuliana Mihai ? Sef Serviciu Microbiologie Alimentara, Ch. Cristina Dumitrescu ? Sef Serviciu Chimie Alimentara, Dr. Geanina Vlase ? Sef Serviciu Nutritie Animala si Contaminanti, Dr. Marinela Ivanescu ? Sef Serviciu Reziduuri, completare model Formular 4 din Sectiunea Formulare; Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte categoria profesionala ceruta de lege pentru obiectul achizitiei (prezentat in orice forma, respectiv original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original a documentului de mai sus, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conforma cu originalul.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular 5 ? Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiar incheiati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani Certificat ISO 9001 sau echivalent, pentru ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 14:48