Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare tamplarie PVC ? ferestre si usi cu geam termopan? la sediul Consiliului Judetean Caras-Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 352060
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CARAS-SEVERIN
Numar invitatie: 352060/06.08.2013
Denumire contract: Furnizare tamplarie PVC ? ferestre si usi cu geam termopan? la sediul Consiliului Judetean Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CARAS-SEVERINCod fiscal: 3227890, Adresa: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Telefon: +4 0255216247, Fax: +4 0255216247
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Romania, cod postal: 320084, telefon: +4 0255216247, fax: +4 0255216247, persoana de contact: Gina Pavel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Caras-Severin , Resita, P-ta 1 Decembrie 1918 nr 1, cam 9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tamplarie PVC ? ferestre si usi cu geam termopan? la sediul Consiliului Judetean Caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare tamplarie PVC ? ferestre si usi cu geam termopan? la sediul Consiliului Judetean Caras-SeverinCONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 44221000-5 - Ferestre, usi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 376, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE 7.500 Constituire: garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 alin. 1 din HG nr.925/2006. Cont autoritate contractantaRO02TREZ1815006XXX000149, deschis la TREZORERIA RESITA, cod fiscal: 3227890 In cazul constituirii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta se va face la cursul de schimb comunicat de BNR valabil pentru LUNA DESCHIDERI OFERTELORValabilitaea garantiei va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei.e)Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM-conform model prevazut in Legea 346/2004.In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare incadrandu-se in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea de 50%, cu conditia respectarii art. 3 din lege. Asocierea unui IMM cu un operator economic care nu face parte din categoria IMM nu are caracterul unui IMM.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau 50% din valoarea solicitata de Beneficiar in conf. cu pv. Legii nr.346/2004-stimulareainfiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, valabila pe o perioada cu 15 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari in conditiile art.89-90 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executiea contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilieriiacestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180- se solicita pentru ca operatorul economic sa faca dovada ca nu a fost condamnat in ultimii 5 ani prin hotarare definitivaa unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/ sau spalare de bani ? se vor prezenta - Formular 1/ Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului general;? Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se solicita pentru ca operatorul economic sa faca dovada ca nu este in stare de faliment, si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care sunt stabilit pana la data solicitata, in ultimii 2 ani, a indeplinit integral obligatiile contractuale si nu a produs grave prejudicii beneficiarilor, nu am fost condamnat, in ultimii 3 ani, nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala - se va prezenta - Formular nr. 2.Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- Formular nr. 5;? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se solicita pentru ca operatorul economic sa faca dovada ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt ele prevazute la art. 69, lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante -Formular nr. 4Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiilefiscale de plata catre bugetul de stat si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere aofertelor.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de platacatre bugetul local si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: Frunzaverde Sorin, Ghiorghioni Ionesie, Iova Ilie, Imbrescu Ion, Ciobanu Laurentiu Darian, Amzoi Elena, Barbulescu Mihaela Rodica, Pavel Nuta Gina, Bitea Constantin Vasile, Bitea Cristian Florin, Naidan Victor Borslav, Filip Lavinia, Motolan Martin, Negrila Dorina, Fistea Flavius, Bojinescu Ioan Pentru persoanele juridice romaneSe solicita - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineSe solicita - prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011 si 2012) sa fie cel putin egala cu750.000 lei ? declaratie privind cifra de afaceri -Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Lista principalelorfurnizarii in ultimii 3ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati."Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani, a mai livrat produse similare de minim 350.000 lei Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR En ISO 14001, Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer