Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare teava din otel laminata la cald pentru sistemul de termoficare secundar ( circuit incalzire), produsa in anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 325404
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Distributie Energie Termica Constanta
Numar invitatie: 325404/27.04.2012
Denumire contract: Furnizare teava din otel laminata la cald pentru sistemul de termoficare secundar ( circuit incalzire), produsa in anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Distributie Energie Termica ConstantaCod fiscal: R 1909840, Adresa: Bdul. Tomis nr. 107, Constanta, Telefon: 0241616881, Fax: 0241616881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La sediul RADET Constanta situat in str. Badea Cartan nr.14A, Constanta, Romania, la Registratura unitatii- cod postal: 900507, telefon: +40 241616881, fax: +40 241616881, persoana de contact: Vasile Gabriela - Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul RADET Constanta situat in str. Badea Cartan nr.14A, Constanta, Romania, telefon: +40 241616881, fax: +40 241616881, Persoana de contact: Vasile Gabriela - Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare teava din otel laminata la cald pentru sistemul de termoficare secundar ( circuit incalzire), produsa in anul 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de teava din otel laminata la cald pentru sistemul de termoficare secundar ( circuit incalzire), produsa in anul 2012, pentru nevoile curente ale RADET Constanta
II.1.6) CPV: 44163121-4 - Conducte de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ce se va constitui este de 10.000 lei Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta autoritatii contractante in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau prin ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul autoritatii contractante este : RO37BRDE140SV09070521400 deschis la BRD - sucursala Constanta. Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va raporta la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul ofertelor depuse de catre o asociere, pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 2781 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, este de? [...] 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei?. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului . Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi determinata la momentul semnarii contractului nu va fi mai mica decat echivalentul in lei a 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prinretineri succesive din sumele datoratesi cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie . (4, 5% din valoarea fara TVA a fiecarei facturi acceptate).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare (formular nr. 2).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 (formular nr.2)Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 3).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o faptacare a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezintainformatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006(formular nr.3.), lit. a), c1) si d.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiIncadrarea in situatia prevazuta la art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Atat tertii sustinatori, cat si subcontractantii, vor prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 4).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe Enache - Director Dezvoltare RADET ? presedinte cu drept de vot;Ioana Tanase ? Director Economic RADET ? membru;Liviu Popa? Director Productie RADET ? membru;Cornel Tifrea? Sef Sectia Reparatii RADET ? membru;Gilda Dospinescu? Sef Birou Tehnic-Investitii RADET ? membru;Bianca Dumitrescu? Sef Birou Juridic RADET ? membruGabriela Vasile ? Sef Birou Aproviz. /Achizitii Publice RADET-membruEugen Ionescu?Director Comercial RADET ? membru de rezerva.Persoana care aproba documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire este ing. Ilie Rachieru - Director General RADET Constanta.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea declaratiei pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (formular nr. 5).Cerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDin documentul prezentat sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.Cerinta nr. 6Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDin documentul prezentat sa reiasa situatia obligatiilor scadente inluna anterioara celei in care se depunofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic.Nota: Prezentarea documentelorAutoritatea contractanta permite depunerea documentelor in oricare dintre formele: -original;
-copie legalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Sunt solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate;Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant, cu scopul participarii la prezenta procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). CerintaCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In acest caz, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Prezentarea documentelor.Autoritatea contractanta permite depunerea documentelor in oricare dintre formele: -original;
-copie legalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Sunt solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate;Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant, cu scopul participarii la prezenta procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si la 31.12.2010, viz. si inreg. la org.competente;in sit.in care op.ec.si-a inreg.bilantul cont. aferent 2011, acesta poatedovedi indeplinirea niv. impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiariincheiati (2011, 2010, 2009)., Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 trei ania carei valoare sa fie de minim 1.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, (F nr. 7), continand val., per. de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui contract saumaxim 3 contracte, prin care sa se confirme livrarea de produse a caror valoare este de cel putin 542.000 lei (contractele vor fi insotite de recomandari emise de catre beneficiari), Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de furnizarePrezentarea informatiilor referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de furnizare (formular 8);se vor prezenta CV-uri ale persoanelor responsabile cu indeplinireacontractului. In calitate de producator va demonstra, cu o copie a certificatului, implementarea sistemului de management al calitatii certificat, conform cu SR EN ISO 9001:2008; operatorul economic va prezenta o declaratie prin care sa confirme ca produsele ofertate sunt fabricate in sistemul de management al calitatii conform ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se va obtine gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer