Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare tehnica de calcul (sistem virtualizare, statii de lucru, laptopuri)


Detaliu pentru invitatia numarul 326430
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Numar invitatie: 326430/11.05.2012
Denumire contract: Furnizare tehnica de calcul (sistem virtualizare, statii de lucru, laptopuri)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308336, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Biroul Achizitii Produse/Dep.- Mihaita Adelheid
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, sediul COLTERM, str. episcop Joseph Lonovici, nr.4, et.1, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tehnica de calcul (sistem virtualizare, statii de lucru, laptopuri)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare tehnica de calcul si servicii de instalare si configurare;
-sistem virtualizare-statie de lucru-laptop
II.1.6) CPV: 48822000-6 - Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare :2400 lei-Perioada de valab.a garan.pentru particip.50 zile de la data lim.de dep. a of.- Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. Banc. ori de o soc. de asig., care se prez. in original, in cuantumul si pentru per. prev. in doc.de atrib., cu aplic. in mod coresp. a prev. art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualiz. si art. 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 act. In masura in care CNSC respinge contestatia aut. contr. va retine contestatorului din garant. de particip. sumade 1200 lei.b) ordin de plata, contRO77 RNCB 0249 0098 6563 0001? BCR Timisoara, pentruSC C L T COLTERM SA Timisoara, cu conditia conf. acestuia de catre banca emitenta pana la deschid. ofert., depus la Biroul Financiar, C L T COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici, nr.4.c)fila CEC, cu conditia conf. acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la B Financiar, C L T COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici, nr.4.Daca op. econ. participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Decl. privind inc. intreprind. in categ. intreprind. mici si mijlocii?? Anexa 1 la L.nr.346/2004 act.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garant. de particip. vor fi respinse la deschidere.In cazul in care of. a constituit garantia de participarein calitate de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere .In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratieprivind neincadrarea in sit. prev. la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, 2.Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4.Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr 314/20105.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificat si completat, Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dir.Gen. ing.Pampu Petrica, Dir. Ec. ec.Buciu Ionel, Ing. Sef Departament Comercial Varjoghe Vergica, ing.Subu Teofil, ing.Marta Verginia, ing.Catanet Radu, cj.Crisenescu Claudia, ing. Mihaita Adelheid.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autorit. administrative sau judiciare sau a unei asociatii prof. care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1 Persoane juridice romane Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalulPersoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta 1 se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2Experienta similara in livrare, instalare, configurare si mentenanta echipamentelor IT (obligatoriu cu suport remote prin call-center propriu) in valoarede minim 120.000 lei, realizata din insumarea valorii amaxim 2 contracte, din ultimii 3 ani., Cerinta nr.3Informatii referitoare la personalul calificat Furnizorul trebuie sa fie certificat SR EN ISO 27001 Sistemul de Management al Informatiei sau echivalent si sa aiba implementat ISO/IEC 20000 Managementul Serviciilor IT
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer