Achizitie publica - Furnizare tehnologie pentru tratare apa recirculata in sistemele GAR I, GAR II, GAR III si apa de +5 in sistemul PVC II
Detaliu pentru invitatia numarul 350751
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350751/19.07.2013
Denumire contract: Furnizare tehnologie pentru tratare apa recirculata in sistemele GAR I, GAR II, GAR III si apa de +5 in sistemul PVC II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOLTCHIM SACod fiscal: RO 1475261, Adresa: Strada Uzinei, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250701200, Fax: +40 250735030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Fabricarea altor produse chimice organice de baza)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tehnologie pentru tratare apa recirculata in sistemele GAR I, GAR II, GAR III si apa de +5 in sistemul PVC II
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de furnizare tehnologie pentru tratare apa recirculata in sistemele GAR I, GAR II, GAR III si apa de +5 in sistemul PVC II, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 24962000-5 - Produse chimice pentru tratarea apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 800 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de Participare: 1500 EUR sau echivalent in Lei la curs BNR din ziua publicarii Anuntului de Participare. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la data limita de depunere oferte. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei. Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica. Daca garantia este constituita cu ordin de plata in contul autoritatii contractante (cont RO50RNCB0263000552530001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea), acesta se va scana si se va atasa la documentele de calificare in SEAP. Garantia se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% fara TVA din valoarea contractului atribuit si se va constitui printr-una din modalitatile urmatoare: 1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. (2) prin depunerea la casierie. (3)*) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Completare si prezentare Formular 12 A, in original.-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006.Completare si prezentare Formular 12B, in original.-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. Completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, in original;
-Clauze etice- Evitarea conflictului de interese: Declaratie pe propria raspundere-Formularul C, in original. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din 34/2006 cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.I.Persoanele cu functii de decizie in cadrul SC OLTCHIM SA sunt: 1.Administrator Special - Bogdan Nicolae Codrut STANESCU;2.p. Director General; Director General Adjunct ? Mihail TALPASANU;3.Director General Adj. Operatiuni Financiare ? Felicia SPIRU CIOBESCU;4.Director Economic? Alin SMEU.II.Persoane implicate in procedura de achizitie: 1.Sef Sector Utilitati- Ing. Victor DRASOVEAN2.Coordonator sector ACD- Tiberiu Cojocaru;3.Sef.Serviciu Achizitii Materii Auxiliare- Alin Constantin ARICIU;4.Serv.Achizitii Lucrari Mentenanta, Investitii, Servicii - Marcela MINCU;5.OficiulJuridic ? Mihaela COJOCARU.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie si Persoane implicate in procedura de achizit din cadrul autoritatii contractante sunt cele nominalizate in Formularul C din sectiunea "Formulare". 1). Inregistrarea operatorului economic.a)Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi prezentat in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta acest document in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.b)Pentru persoane juridice straine: - Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).2) Document care sa ateste conformitatea inregistrarii produsului prevazuta de Regulamentul (CE) nr. 1907/2006 (REACH).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara.Declaratie privind lista principalelorlivrari de produse efectuate in ultimii 3 ani Lista va contine contracte similare furnizate in ultimii trei ani, prin care ofertantul trebuie sa dovedeasca: Cerinta 1.Experienta in furnizarea tehnologiei detratare a apei recirculate.Cerinta 2.Sa fi avut cel putin un contract de furnizare similar cu o valoare de minim 89800 EUR. -Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca detin un sistem de managemental calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001, valabile la data limita de depunere a ofertelor.-Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca detin un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele lui ISO 14001, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 16:08