Achizitie publica - Furnizare TEVARIE
Detaliu pentru invitatia numarul 330650
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330650/28.06.2012
Denumire contract: Furnizare TEVARIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Municipala RAM BuzauCod fiscal: 6303828, Adresa: str.Unirii, bl.8FGH , buzau, Buzau, Telefon: 0238/718014, Fax: 0238/725393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP www.e-licitaie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare TEVARIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea produselor avand caracteristicile si cantitatile din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 44162000-3 - Tevarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 322.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Va fi in cuantum de 217 lei-lot 1 si 486 lei-lot 2, valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei si va fi constituita prin virament bancar, ordin de plata, scrisoare de garantie bancara sau fila CEC, cf art.86 alin(1)HG925/2006 si in cond art.278/1, alin(1) din OUG 34/2006 (cont banca BRD - RO 04BRDE100SV01845401000).Dovada constituirii garantieide participare se va posta in SEAP(scanata pana la data limita de depunere a ofertelor)si va fi prezentata la sediu de catre toti operatori economici pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Va fi constituita in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, conform art.90 din HG 925/2006, valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului si va fi constituita prin virament bancar, ordin de plata, scrisoare de garantie bancara , fila CEC sau retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale(cont banca BRD - RO 04BRDE100SV01845401000).Instrumentele de garantare trebuie emise in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonanta - formularul 1-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta - formularul 4-Director - Tacea Constantin?Sef Departament Comercial - Miluca NEAMTU VASILESCU - imputernicit pentru a semneaza in locul directorului-Contabil Sef - Onel Florica-Control Financiar Preventiv - Cucu Octavian Costel-Birou Juridic - Matei Valentin, -Achizitii Publice - Ilie Cameluta-Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local si de stat-se vor prezenta ambele acte in copie semnata si stampilata?conform cu originalul? si vor prezenta situatia datoriilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele- ?Certificat de participare cu oferta independenta? - formularul 2 -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -copie semnata si stampilata?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului ?neprezentarea acestui document atrage excluderea de la procedura Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca producatorul are implementat sistemul de management al calitatii - ISO 9001 -2001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 12:15