Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare tevi din otel sudate longitudinal pentru constructii


Detaliu pentru invitatia numarul 327108
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC SERVICII PUBLICE IASI SA
Numar invitatie: 327108/17.05.2012
Denumire contract: furnizare tevi din otel sudate longitudinal pentru constructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC SERVICII PUBLICE IASI SACod fiscal: 27277063, Adresa: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Telefon: 0232/263542, Fax: 0232/277650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Romania, cod postal: 700237, telefon: +40 232/263542, fax: +40 232/277650, persoana de contact: VALENTIN CUTITARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Romania, cod postal: 700237, ETAJ 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare tevi din otel sudate longitudinal pentru constructii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare tevi negre din otel, sudate longitudinal pentru constructii
II.1.6) CPV: 44160000-9 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 430 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(GP) =1200 lei;Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(min.60 zile). Se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatieGarantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;GP se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO72BTRL02401202298869XX Banca Transilvania) sau fila CEC, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelorb) a unei sume in numerarOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in cuantumul, forma si avand termenul de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP in cond.art.87 din HG 925/2006, modif.In cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, potrivit art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, se va retine suma de 1164.30 lei din garantia de participare depusa.ConformLegii nr. 346/2004 [1] , IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50%. Pentru a se putea bucura efectiv de facilitatile mentionate, operatorii economici sunt obligati sa faca dovada calitatii de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: |x|instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.|x| retineri succesive a unui procent de 5 % din sumele datorate pentru facturi partiale; in cazul in care contractantul opteaza pentru aceasta varianta, acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante, iar in contul astfel deschis trebuie sa depuna o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA cf.art.180 din OUG 34/2006, modif.si completata (se va completa si de tertul sustinator, daca este cazul)DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art.181 din OUG 34/2006, modif. si completata (declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a) lit.c1)si lit.d)din OUG 34/2006, modif. si completata va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul)CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA, cf. Ordinului ANRMAP 314/2010DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69 indice 1 din OUG 34/2006, modif. si completata (se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator)Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director general, ing.Maria Luminita Salceanu, Director Adjunct- Bart Corneliu, Director economic - Ec.Maria Zahariuc, sef serv.Cutitaru Valentin, ing.Crihan Iulian, cons.jr. Cazacu Vanda, ing.Hutanu Gicu, ec.Iftene Cecilia.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURACertificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Declaratie initiala, privind indeplinirea criteriilor de calificare (daca este cazul)cf.art.11 din HG 925/2006 modif.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente care sa dovedesaca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ? in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conforma cu originalul.Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ?in original, in copie legalizata sau in copie lizibila conforma cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: gradul de acoperire la nivel local(prezentare document din care sa reiasa ca poate dispune de minim un punct de desfacere in mun.Iasi sau in zona periurbana) Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii.Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, accesare de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer