Achizitie publica - FURNIZARE TEVI SI FITINGURI DE PPR-C
Detaliu pentru invitatia numarul 342561
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342561/11.02.2013
Denumire contract: FURNIZARE TEVI SI FITINGURI DE PPR-C
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Municipala RAM BuzauCod fiscal: 6303828, Adresa: str.Unirii, bl.8FGH , buzau, Buzau, Telefon: +40 238718014, Fax: +40 238725393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro (in SEAP)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE TEVI SI FITINGURI DE PPR-C
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea de tevi si fitinguri din PPR-C conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 44162100-4 - Accesorii de tevarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 061 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1350, 61 lei. Valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Modul de constituire cf art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii;virament bancar in cont banca BRD -RO 04BRDE100SV01845401000 Sucursala Buzau;alte modalitati de plata.Dovada constituirii garantiei de participare: dupa ce dovada const.garantiei de part.se posteaza in SEAP(scanata)pana la data limita stabilita pt depun. ofert., va trebui ca aceasta sa fie prezentata/transmisa si la sediul autoritatii contractante, in original, de catre toti ofertantii participanti in SEAP. Autoritatea va restitui garantia de participare cf art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare va fi retinuta in conformitate cu art. 87 din HG nr. 925/2006 si art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul care se va retine din garantia de participare in conditiile art.278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 1350, 61 lei.Neprezentarea garantiei de participare la deschiderea ofertelor conduce la respingerea acestora.Pentru garantia de participare depusa in euro se va lua cursul de referinta al BNR cu 2 zile inainte de data minima de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Va fi constituita in cuantum de 2% din valoarea contractului fara TVA, conform art.90 din HG 925/2006, valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului si va fi constituita prin virament bancar, ordin de plata, scrisoare de garantie bancara , fila CEC sau retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale(cont banca BRD - RO 04BRDE100SV01845401000).Instrumentele de garantare trebuie emise in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Operatorul economic ofertant are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.1. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior.Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/sustinatorului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.3.Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. Operatorul economic ofertant are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 2.Cerinta nr.4. Evitarea conflictului de interese. Operatorul economic trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tacea Constantin, Matei Valentin, Onel Florica, Ichim Laura, Ilie Cameluta, Persoanele care aproba bugetul - Consiliul de Administratie RAM Buzau: -presedinte- Gegea Ion-membrii -Tacea Constantin, Draghici Mariana, Moldoveanu Adriana, Iancu Angela Cerinta nr. 1 Personane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta nr.1- operatorul economic va prezenta Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 11:41