Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare tevi si racorduri pentru tevi


Detaliu pentru invitatia numarul 344869
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TERMO CRAIOVA SRL
Numar invitatie: 344869/08.04.2013
Denumire contract: Furnizare tevi si racorduri pentru tevi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTERMO CRAIOVA SRLCod fiscal: RO 30818118, Adresa: Str. Mitropolitul Firmilian, nr. 14, Craiova, Telefon: +40 251599388, Fax: +40 251595567
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mitropolitul Firmilian, nr. 14, Craiova, Romania, cod postal: 200381, telefon: +40 251599388, fax: +40 251595567, persoana de contact: MARIAN DESELNICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mitropolitul Firmilian, nr. 14, Craiova, Romania, cod postal: 200381, telefon: +40 251599388, fax: +40 251595567
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tevi si racorduri pentru tevi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare teava neagra din otel, laminata la cald, SR EN 10297-1 cu diametre intre 60-219 mm, teava din otel sudata longitudinal, zincata, STAS 7656-90, cu diametre intre 1 - 4 toli si coturi forjate pentru sudare cap la cap STAS 8804/1-3/1992, material STAS 8183-80, cu diametre intre 34-219 mm
II.1.6) CPV: 44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 570, 623.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare (GP): 5.000 lei2.Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor3.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare, prezentat in original, cu aplicarea art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si a art.2781 , alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata; b)ordin de plata sau fila CEC, confirmat de banca emitenta, in contul Termo Craiova SRL, nr RO70RNCB0139018027210001, deschis la BCR Craiova, Suc. Patria, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderea ofertelor. c)numerar la casieria autoritatii contractante (suma max. ce poate fi depusa intr-o zi este de 5.000 lei) Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 4351 lei in baza prev. art.2781, alin(1), lit b).In cazul in care operatorul economic face dovada de incadrare in categ. - IMM (prezinta Formularul nr. 14), atunci beneficiaza de prevederile art.16, alin. (2) din Legea nr .346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii GP in valuta, echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse (conform prevederilor art. 33, alin.(3), lit. b) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: Pentru Persoane juridice straine documentatia de garantie bancara, vor fi prezentate in original, la care se vaalaturatraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie (GBE) a contractului de furnizare: (GBE) va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.b) Modul de constituire a (GBE) a contractului de furnizare: -in conf. cu art.90, alin. (1) din HG nr.925/2006 cu modif. si compl. ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc.e de asig., in termen de max. 5 zile de la data semnarii contractului ca o cond. de intrare in vigoare a acestuia.sau-in conf. cu art.90, alin. (3) din HG nr.925/2006 cu modif. si compl. ulterioare: Daca partile convin, (GBE) se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive, 9, 5% din valoarea facturilor fara TVA, pana la concurenta sumei stabilita drept (GBE) in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita (GBE). Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantuluiIn cazul in care operatorul economic face dovada de IMM (prezinta Formularul nr. 14), atunci beneficiaza de prevederile art.16, alin. (2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintari si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privindeligibilitate. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 datat, semnat si stampilatCerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. OfertantuI va prezenta Formularul nr. 2 datat, semnat si stampilatCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 datat, semnat si stampilatCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. OfertantuI va prezenta Formularul nr. 4 datat, semnat si stampilat. Formularul nr. 4 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat, tert sustinator sau subcontractant. Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Degeratu Nicolae - Administrator, Iordache Sorin? Director Economic, Mihai Sabin - Director Tehnic, Magla Dan Iulius ? Director Comercial, Nicolaita Lorena- Of. juridic, Nuta Maria - Sef Serviciu Investitii, Deselnicu Marian - Ing. Serviciu Investitii, Anghel Marin ? Sef Serviciu Tehnic, Babalau Catalin - Ing. Serviciu Tehnic, Jiglaru Augustin -Ing. Serviciu Tehnic, Nescu Bogdan ? Responsabil Managementul Calitatii.Cerinta nr.5Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local. Ofertantul va prezenta formularul tip emis de autoritatile competente din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic.Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului. Ofertantul va prezenta formularul tip emis de autoritatile competente din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5Nota: a) Formularul nr. 3 si certificatele mentionate la cerintele 5 si 6 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat.Documentele intocmite/emise de ofertanti in scopul pariciparii la procedura vor fi prezentate in original. Celelalte documente vor putea fi prezentate in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate sau alte documente echivalente). in cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat. Cifra medie de afaceri globala trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.000.000 lei.Documente de confirmare pentru cifra de afaceri: a) Copii dupa bilanturile contabile din ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, vizate si inregistrate de organele competente.b) Alte documente echivalente (declaratie fiscala, s.a.).Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.000.000 lei. Curs mediu BNR: 2010= 4.2099 lei/euro 2011 = 4.2379 lei/euro, 2012= 4.4560 lei/euro. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii cifra de afaceri poate sa fie cu 50 % mai mica decat valoarea solicitata in documentatia de atribuire;Toate documentele solicitate la acest punct trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului sau semnatarul ofertei imputernicit de acesta prin inscrierea pe fiecare pagina a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular si documentele solicitate la acest punct. Operatorii economici nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentelor solicitate mai sus. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta orice alte documente legale edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic, in vederea verificarii indeplinirii cerintelor minime solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani. In sustinerea capacitatii sale de furnizare a produselor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, ofertantulva face dovada ca in ultimii trei ani a furnizat produse similare in cadrul unui contract cu o valoare egala sau mai mare de 500.000 lei.Informatii privind experienta similara prin completarea pentru contractul prezentat ca experienta similara;Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similareIn cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa indeplineasca un nivel minim al valorii produselor similare furnizate de 500.000 lei.Echivalentul in euro va fi determinat la cursurile medii de schimb euro/lei comunicate de Banca Nationala a Romaniei . Curs mediu euro: 1 Curs anual mediu BNR/2010, 1euro= 4.2099 lei2. Curs anual mediu BNR /2011, 1euro= 4.2379 lei.3. Curs anual mediu BNR /2012, 1euro= 4.4560 lei.Documentele suport se vor atasa in copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului sau semnatarul imputernicit al ofertei. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific al achizitiei.Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific obiectului achizitiei. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta ceritificatele/ documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer