Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare tonere


Detaliu pentru invitatia numarul 343479
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor PubliceIasi
Numar invitatie: 343479/05.03.2013
Denumire contract: Furnizare tonere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor PubliceIasiCod fiscal: 4540186, Adresa: Str. Anastasie Panu nr. 26, mun. Iasi, Iasi, Telefon: +40 232213332-2500, Fax: +40 232219899
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Procedura online-documentele ofertelor se transmit (incarca) in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare consumabile pentru imprimante/fax-uri.
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 903 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 2935 lei si anume: Lot 1=2084lei, Lot2=499lei, Lot3=52lei, Lot4=105lei, Lot5=10lei, Lot6=163lei, Lot7=13lei, Lot8=36lei, se constituie conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006, prin virament bancar in contul DGFPJ Iasi - RO97TREZ4065005XXX000447 deschis la Trezoreria Iasi, Cod Fiscal 4540186, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin depunere la casieria autoritatii contractante, fiind valabila 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G.R nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada constituirii garantiei de participare. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este 08.03.2013. Din garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor articolului 278 indice 1 din OUG 34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original la sediul autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de furnizare este egala cu 10% din valoarea contractului (fara TVA). Modul de constituire a gantiei de buna executie a contractului de furnizare este conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006(A). In cazul in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004(A), acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 din HG925/2006(A).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copile lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", semnata si stampilate. 1. Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte achitarea in luna anterioara celei in care se depun ofertele a obligatiilor de plata pentru bugetul consolidat al statului. 2. Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1 3. Declaratie Art. 181/OUG 34/2006 - Formular 2 4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 4 5. Declaratie pe propria raspundere privind neincalcarea art. 69.1 din OUG 34/2006 - Formular 3 Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ionel Damian - Director Executiv al DGFPJ Iasi, Dragan Felicia - sef serviciu financiar-contabilitate, Cozmei Gabriela - sef serviciu juridic, Olinici Valentin - sef serviciu TI, Tabacaru Ioan - sef serviciu administrativ, Suhan Cristian - consilier compartimentiul achizitii publice. 6. Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului contractului de furnizare solicitat. In etapa de evaluare se va prezenta certificatul in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" semnat si stampilat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind situatia economico-financiara conform formularului nr. 5 - se completeaza cu cifra de afaceri globala si nu pentru domeniul de activitate aferent contractului in cauza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani conform formularului nr. 6., Certificat de calitate. Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea fiecarului dintre produsele ofertate din care sa rezulte faptul ca produsele echivalente pot fi folosite fara nici un fel de restrictie de ordin tehnic sau de calitate a imprimarii pe echipamentele respective, conform punctului A.3) din caietul de sarcini. Certificarea sistemului propriu (al ofertantului) de management al calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer