Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare tonere


Detaliu pentru invitatia numarul 344872
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Numar invitatie: 344872/08.04.2013
Denumire contract: furnizare tonere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: +40 212034122, Fax: +40 212034172
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de cartuse cu toner pentru imprimante laser
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 175 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantia de participare: 4.200, 00 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare constituita in euro sau in alta moneda se va face la cursul BNR valabil in ziua publicariiin SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. -Constituirea garantiei de participare: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie se va utiliza Formularul nr.6(din sectiunea Formulare). In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO23TREZ7005005XXX000138 deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata (in SEAP si dupa caz si in original la sediul autoritatii contractante) cel mai tarziu pana la data limita de primire a ofertelor. Neconstituirea garantiei de participare pana la aceasta data atrage respingerea ofertei. Pentru operatorii economici incadrati, conf. L 346/2004, in cat. IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. In conformitate cu prevederile art. 2781*, in cazul in care in care ofertantul va depune o contestatie iar acasta va fi respinsa de catre CNSC autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 2121, 75 lei. Prevederile art. 2781* se aplica si in cazul in care contestatarul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
5% din valoarea, fara TVA, a contractului, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa in contract.Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Formularul nr. 7.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat cea de derulare a contractului. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele se posteaza in SEAPPentru persoane juridice romaneDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006-formularul nr. 1 . Documentul va fi prezentat de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006- formularul nr. 2. Declaratia pentru neincadrarea in art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta - formularul nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 - formularul nr. 4 Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popa Ion ? Directorul Directiei de Logistica; Catalin Tanase ? Consilier juridic; Pascale Cristina - Specialist achizitiiDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 .Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, asociat cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180, 181 si 691 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin.1, lit.b din H.G. nr. 925/2006Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romana. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in aceasta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se prezinta prin mijloace electronice in SEAP.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a acestui document pentru conformitate, in cazul in care a fost prezentat initial in forma copie conform cu originalul.Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani-Nu se impune ca cerinta un nivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani.Pentru persoanele juridice romane: Declaratie din care sa rezulte cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, respectiv 2010, 2011, 2012. Nu se impune pentru dovedirea acestui indicator prezentarea bilantului contabil inregistrat. Ofertantul/candidatul are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea oricaror documente considerate edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Se va folosi cursul leu/euro mediu, comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre: doar pentru produsele ofertate ca echivalente OEM.Acestea vor fi trimise sau depuse la sediul nostru din str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, Ilfov.Ofertantii care depun oferta pentru cartuse non-OEM, compatibile sau echivalente vor prezenta obligatoriu pana la data limita de depunere a acesteia, ora stabilita de SEAP, cate o bucata pentru fiecare model ofertat.Mostrele vor fi trimise cu Aviz de insotire si vor avea lipita eticheta autocolanta pe fiecare cutie de cartus, cu denumirea ofertantului (pe suprafata neprintata). Acestea se solicita pentru demonstrarea conformitatii ofertei pe durata derularii contractului de achizitie publica., Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-Nu se impune ca cerinta un nivel minim al valorii contractelor.Pentru persoanele juridice romane: Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca produsele ofertate se incadreaza in conformitate cu standardul IEC/ISO 19752 si 19798.Documentul scanat dupa original/copie legalizata trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Acesta se va prezenta prin mijloace electronice in SEAP., Certificat de atestare ISO 9001documentul scanat dupa original/copie legalizata trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Acesta se va prezenta prin mijloace electronice in SEAP.In cazul in care ofertantul se afla in procedura de certificare, se vor prezenta documente in acest sens, urmand ca pana la comunicarea rezultatului procedurii, documentul sa fie prezentat in copie legalizata. Ofertantul castigator va prezenta o declaratie prin care va prelungi valabilitatea acestui certificat, in cazul in care aceasta expira.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer