Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare tonere


Detaliu pentru invitatia numarul 353395
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Sanatatii Publice
Numar invitatie: 353395/05.09.2013
Denumire contract: Furnizare tonere
Stare procedura: Suspendata(din 12.09.2013 08:24)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Sanatatii PubliceCod fiscal: 4266456, Adresa: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 3072594, Fax: +40 3072508
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010024, telefon: +40 3072594, fax: +40 3072508, persoana de contact: CARMEN COMANDASU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ministerului Sanatatii, str. Cristian Popisteanu, nr. 1-3, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tonere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare tonere
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 214.97 - 442, 848.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantei pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 4222, 84 lei. Garantia de participare poate fi depusa si in alta moneda decat lei. Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art. 86 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul autoritatii contractante RO81TREZ7005005XXX000161, Cod fiscal 4266456. Valabilitate 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC precum si contestatarului care renunta la contestatie, in baza dispozitiilor art. 278 indice 1 alin 1 si alin 2 din OUGnr. 34/2006. Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul, forma si pentru perioada de valabilitate solicitata duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 (Declaratie privind eligibilitatea)-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertantiasociati/ subcontractanti/tert sustinatorDeclaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Se va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datoriiscadente la bugetul general consolidatin luna anterioara celeiin care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia Taxe si impozite locale.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire sunt: Ministru Eugen NicolaescuSecretar general George Diga-Ordonator de crediteDirector Georgeta BumbacDirector Cons Jr. Bogdan StancuDirectorCornelia NagyJr. Carmen Comandasu Ofertantii vor prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului.In cazul in care Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului estedepusinitial in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa depuna acest certificate constatator, in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta mostre din produsele ofertatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer