Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Tonere pentru imprimante


Detaliu pentru invitatia numarul 334486
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR-CASA DE PENSII
Numar invitatie: 334486/28.08.2012
Denumire contract: Furnizare Tonere pentru imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR-CASA DE PENSIICod fiscal: 4420490, Adresa: str.George Georgescu nr. 3, sector 4, Bucuresti, Telefon: 0213037080, Fax: 0213360089
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Eforie nr.3 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036, telefon: +40 213161061, fax: +40 213161061, persoana de contact: Lebe Razvan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Eforie nr.3 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Tonere pentru imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sa se achizitioneze Consumabile pentru imprimante conform celor mentionate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 821 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 45 de zile (de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.2. Modul de constituire- prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO68TREZ7045005XXX000147 Cont deschis la Trezoreria Sectorului 4, Cod Fiscal 4420490- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.- In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.- In cazul emiterii de catre Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare anumite sume astfel cum se prevede la art.278ยน alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006NOTA- Daca pana la data limita de depunere a ofertelor, astfel cum este precizata in cadrul anuntului de participare, operatorii economici care vor depune oferte, nu vor face dovada constituirii garantiei pentru participare, atunci respectivele oferte vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.-Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Completarea Declaratiei pe proprie raspundere art 180 completata in conformitate cuFormularulnr. 4 din Sectiunea III-Declaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006Persoane cu functie de decizie: - Nuta Gheorghe Paul: Director- Brotoiu Roxana: Contabil sef-Ancuta Dumitru: sef serviciu informatic- Radu Valeriu: Sef Grup Achizitii Publice- Stoica Marin : Sef Serviciu Achizitii Auto, A.T.S., Comunicatii si InformaticaCompletarea Declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formular nr.17. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata, avandmentiunea ?conform cu originalul? .Inainte de aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara- Completarea fisei de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii trei ani - formularul nr.6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista contractelor de furnizare in ultimii 3 ani (completarea formularului 7 din Sectiunea III), Operatorii economici au obligatia de a prezenta pana la data depunerii ofertei mostre pentru produsele ofertate.Mostrele trebuie sa indeplineaca toate cerintele minime obligatorii din prezentul caiet de sarcini si implica livrarea ulterioara a produselor in aceleasi conditii (in cazul atribuirii).Mostrele vor fi depuse la sediul DIRECTIEI GENERALE LOGISTICA, str.Eforie nr. 3, sect.5, tel. 021.352.02.09, persoana de contact Razvan LebeNOTA : In cazul neprezentarii de mostre, pana la data limita de depunere a ofertelor, acestea vor fi declarate inacceptabile. Ofertantul va prezenta un certificat eliberat de un organism specializat in domeniu care sa ateste ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, sau echivalent, un sistem de management al calitatii.ofertantul trebuie sa prezinte un document in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer