Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare tonere si cartuse cerneala pentru imprimante si fotocopiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 343219
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Neamt
Numar invitatie: 343219/26.02.2013
Denumire contract: Furnizare tonere si cartuse cerneala pentru imprimante si fotocopiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul NeamtCod fiscal: 2612839, Adresa: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Piatra-Neamt, Telefon: 0233212890, Fax: 0233211569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Decebal nr.35 Bl.I4 , parter, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.35 Bl.BI4 parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tonere si cartuse cerneala pentru imprimante si fotocopiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare tonere si cartuse cerneala pentru imprimante si fotocopiatoare conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 788.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Cuantumul garantiei de participare care va fi depusa de Ofertant este de 1750lei sau echivalent, data pentru care se face echivalenta leu/alta valuta, fiind data publicarii invitatiei in SEAP. Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr.RO55TREZ4915006XXX000151, deschis la Trezoreria Municipiului Piatra Neamt;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile)- (model formular din sectiunea formulare). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 1728 Lei, conform art.278?1 lit. a) din OUG nr.34/2006.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare, in conformitate cu art.16 din legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM-in acest caz ofertantul va depune declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din val.contractului fara TVA .Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Pentru aceasta contractantul are obligatia de a deschide, in maxim 5 zile lucrartoare de la semnarea contractului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care va fi depusa o suma initiala reprezentand 0.5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie.AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despredestinatia lui .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa formularuldin sectiunea Formulare, Acord de asociere(daca este cazul)-In cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia mai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul de asociere.La semnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere legalizat.2.Certificat de participare cu oferta independenta.Se va completa formularuldin sectiunea Formulare.3.Prezentarea declaratiei privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Se va completa formularul din sectiune Formulare.Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Culita Tarata ? Presedinte, Gabriel Lucian Visan - vicepresedinte , Emilia Arcan ? Vicepresedinte, Cristina Mititelu ? Secretar al judetului , Soroceanu Daniela-secretar al judetului-suspendat, Bogdan Bosovici ? Sef Serviciu juridic Contencios, Relatii publice, Muraru Irina-Sef serviciu Coordonarea Consiliilor Locale, Asandei Ileana-Sef birou Secretariat si Editarea Monitorului Oficial, Buzenschi Nicoleta-Sef birou Resurse umane-suspendat temporar, Ana-Maria Sandu ? Sef Birou Resurse Umane , Doru Conache Gavriliu ? Director Executiv Directia Generala de Dezvoltare Judeteana, Daniela Parau ? Sef Serviciu Programe Europene, Popa Mihaela-Sef birou UIP, Afloarei Anca-Sef serviciu Turism, Simion Maria-Sef serviciu Administrare Drumuri Judetene si Alimentari cu apa, Iancu Adrian Cristian-Sef serviciu specializat de Transport, Neculai Cojocariu ? Director Executiv Directia Generala Buget Finante, Bosovici Adriana Elena-Director executiv DGF-suspendat temporar, Condurache Ionel Sorin-Sef serviciu Patrimoniu, Ana Roxana Niculita ? Sef Serviciu Buget, Elena Filipescu ? Sef Serviciu Venituri Bugetare, Analiza-Sinteza si Recuperare Creante, Nicolae Aurelia Elena-Arhitect sef, Galban Cornel Viorel -Sef serviciu amenajarea Teritoriului, Urbanism, Autorizari, Mihail Popescu ? Sef Birou Achizitii Publice, Luiza Diana Cretu ? Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior Birou Achizitii Publice, Diana Irina Iancu - Consilier, clasa I, grad profesional superior Birou Achizitii Publice, Mihaela Cojocaru - Consilier, clasa I, grad profesional superior Birou Achizitii Publice, Cristina Secara ? Inspector de specialitate, studii superioare, grad profesional II Birou Achizitii Publice, Mihail Gavril-sef Serviciu Administrativ, Valerica Bilbor- inspector Serviciu Administrativ, Consilieri judeteni: Neculai Andoni, Decebal Arnautu, Florin Andronache, Adrian Bourceanu, Dan Vasile Constantin, Dionisie Dumitrascu, Mihai Farcasanu , Constantin Iacoban, Andrei V. Ignat, Aurelian V. Jora, Dan Manoliu, Vasile Murariu, Mihai Alexandru, Vasile I. Nica, Bogdan Onu, Gabriel Dan Paval, Mircea Pintilie , Vasile Stefan Ploscaru, Vasile Pruteanu, Neculai Puscasu, Radu Tudorel, Constantin Sandu , Nadina Simion, Ioan Spiridonescu, Constantin Claudiu Stafie, Ciprian Constantin Serban, Iulia Serban, Cristian Constantin Tapalaga, Cristian Tomulet, Daniel Vasiliu Moise, Gheorghe Vasiloiu, Gabriel Cristian Farcas .In cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicitata ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modificarilor survenite in lista. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea. Se va completa formularuldin sectiunea Formulare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Se va prezenta formularul din sectiunea Formulare.6.Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP.7.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoane fizice/juridice romane: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale pentru furnizarile ce fac obiectul contractului-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, din care sa reiasa ca are ca obiect de activitate furnizarile ce fac obiectul contractului.Informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document.Pentru persoane fizice/juridice straine: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale, valabile in tara de origine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, original/copie legalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer