Achizitie publica - Furnizare tonere si cartuse ink jet pentru imprimante, faxuri si copiatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 340098
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340098/27.11.2012
Denumire contract: Furnizare tonere si cartuse ink jet pentru imprimante, faxuri si copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1Cod fiscal: R 12293095, Adresa: strada.Biserica Amzei nr.21-23 sect.1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213119110/113, Fax: +40 213199992
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor, taxelor locale si a altor venituri ale bugetelor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tonere si cartuse ink jet pentru imprimante, faxuri si copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare tonere si cartuse ink jet pentru imprimante, faxuri si copiatoare
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 375, 491 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru Lotul 1-4.600lei; pentru Lotul 2-230lei; pentru Lotul 3-484lei; pentru Lotul 4-1.232lei; pentru Lotul 5-90lei; pentru Lotul 6-252lei; pentru Lotul 7-62lei; pentru Lotul 8-18lei; pentru Lotul 9-90lei; pentru Lotul 10-107lei; pentru Lotul 11-68lei; pentru Lotul 12-94lei; pentru Lotul 13-180lei; Pentru toate loturile-7.507lei.Garantia de participare va fi valabila pentru o perioada de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie sub forma :1)de virament bancar in contul: Cod IBAN: RO 78 TREZ 7015 006X XX00 0200 Trezorerie Sector 1, Beneficiar: D.G.I.T.L. S1, CUI: 12293095, Mentiuni: Garantie de participare pentru pentru lotul...; 2) deScrisoare de garantie Bancara (model prezentat la sectiunea formulare), sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original. Dreptul achizitorului de a retine suma de :2.300 lei pentru lotul 1, in situatia in care C.N.S.C.respingecontestatia formulata de ofertant, in conformitate cu prevederile art. 278ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoanele juridice straine instrumentele de garantarevor fi eliberate de o societate bancara ori de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania. Precizare: in situatia in care un ofertant constituie garantia de participare in cuantum de 50% din suma aferenta, in baza prevederilor art 16 alin (2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta in mod obligatoriu acte doveditoare in acest sens.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie intr-una din formele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - model Formular nr.1;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - model Formular nr. 2;Declaratie pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese conform prevederilor art. 69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - modelFormular nr.3 Persoanele implicate in procedura : Dna Dorina Vasile ? Director General, Dna Ortansa Frone Borcea ? Director General Adjunct al Directiei Economice, Alexandru Macaneata Vamos ? Sef Serviciu Juridic si Solutionare Contestatii, Codrut Cocota ? Sef Serviciu Contabilitate, Elena Nita ? Sef Serviciu Administrativ, Carmen Bogdan ? Comp. Achizitii Publice, Consilierii locali ai sectorului 1: Adam Marinela , Andreiana Sorin Cornel , Antipa Adriana Larisa , Borta Constantin , Brad Ion , Diaconescu Alecsandru , Diaconescu Florin, Nicolae Andrei , Dinu Steliana Cristina , Dumitrescu Teodor Cristian , Fodoroiu Cosmin Marius , Gheorghe Leonard Ionu? , Iamandi Doru , Iorgulescu Mihai Alexandru , Mara Laura-Cristina , Mitu Razvan Aurel , Motoc Vasile , Olteanu Paul Iulian , Pavel Bogdan Virgiliu , Pupaza Niculae , Radu Aurel , Stamule Tanase , Stan Tasel Silvica , Stancu Nicoleta , Stancescu Mircea Dan , Tanasescu Adrian , Teodorescu Catalin , Zvirid Ana-Luiza;Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura - model Formular nr. 4;Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - model-Formular nr. 5;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal in a carei competenta de administrarese afla contribuabilul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent in administrarea impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul local, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial - Certificat constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor - original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare formular ?informatii generale? din care sa reiasa cifra de afaceri globala sau in domeniul de activitate afferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Recomandare din partea beneficiarilor ? minim o recomandare Certificat privind sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 pentru societate, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 11:17