Achizitie publica - Furnizare tonere si cartuse pentru imprimante
Detaliu pentru invitatia numarul 336222
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336222/27.09.2012
Denumire contract: Furnizare tonere si cartuse pentru imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 0466 BUCURESTICod fiscal: 4204208, Adresa: strada Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Telefon: 0214023599, Fax: 0213455254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 0213454357, fax: +40 0213454355, persoana de contact: CARMEN OANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UM 0466 Bucuresti, Bulevardul Theodor Pallady nr.287 Bucuresti sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tonere si cartuse pentru imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare tonere si cartuse pentru imprimante la sediul achizitorului
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 625 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare la cererea de oferte este in suma totala de 1472.50 lei sau pe fiecare lot in parte de: Lotul 1:9.6 lei;Lotul 2:384.00 lei;Lotul 3:264.00 lei;Lotul 4:28.00 lei;Lotul 5:201.00 lei; Lotul 6:24.40 lei; Lotul 7:52.40 lei;Lotul 8:244.00 lei;Lotul 9:187.20 lei;Lotul 10:26.30 lei;Lotul 11:51.60 lei si va fi depusa in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 sau se poate depune la casieria unitatii achizitoare. Nota: In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente (conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare) care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, atunci acesta va constitui garantia de participare la jumatate din valoarea mentionata. Garantia de participare se exprima in lei si trebuie sa fie valabila 100 zile (90 zile termenul de valabilitate al ofertei+10 zile), de la dataprimirii ofertelor. Mod de constituire: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari: se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (formular 10), - Virament bancar in contul autoritatii contractante: RO76TREZ7035005XXX000065, deschis la Trezoreria sector 3 Bucuresti (cod fiscal U.M.0466 Bucuresti: 4204208)Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta cel mai tarziu la dada deschiderii ofertelor. Oferta este divizata pe loturi, iar in cazul in care nu sunt ofertate toate loturile, instrumentul de garantare va contine valorile defalcate ale garantiei de participare in cuantumul solicitat pentru fiecare lot. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.
Garantie de buna executie
Se constituie in max 15 zile de la data semnarii contractului si oricum, inainte de inceperea executarii contractului, furnizorul se obliga sa constituie gar de buna executie a contractului. Gar de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contract (sau conf Leg nr. 346/2004 cu modif si complet ulterioare) si va fi depusa in conformitate cu art. 90 alin. 1-3 din HG 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in condit legii de o soc. bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contractsau se poate depune la casieria unitatii achiz. Contul de virament bancar este RO76TREZ7035005XXX000065, deschis la Trez sector 3 Buc (cod fiscal U.M.0466 Buc: 4204208) Termenul de valabilitate va depasi cu 14 zile perioada de valabilitate a contractului. Gar de b.e. va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, completata dupa caz si de tertul sustinator - formular nr. 1; cerificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor localecare sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2004, completata in conformitate cu prevederile OUG 76/2010 si completata dupa caz si de tertul sustinator -Formular nr. 2; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului ANRMAP nr. 314/2 octombrie 2010, formular nr. 3; prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile articolului 69, indice 1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata dupa caz de subcontractant si de tertul sustinatorformular nr. 4 din sectiunea Formulare.Documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila pe care se va mentiona pe fiecare pagina in parte "conform cu originalul", semnata si stampilata.PERSOANE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE CU PRIVIRE LA ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRECozma Sorin-Gabriel - seful autoritatii contractante si persoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achiz publiceZamfir Corneliu-Ioan - loctiitorul sefului autoritatii contractanteDobre Aura - contabil sefOana Carmen - seful structurii de achizitie Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte ca furnizorii au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul prezentei proceduri in functie de calitatea in care acestia participa. Documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila pe care se va mentiona pe fiecare pagina in parte "conform cu originalul", semnata si stampilata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori si perioade de furnizare., Pt toate produsele ofertate, se vor prezentamostre pana la data si ora limita de depunere a ofertei. Neprez. mostrelor pt lotul/loturile ofertate, atrage descalificareaofertantului pentru lotul/loturile respective. Mostrele vor fi testate de catre achizitor in vederea stabilirii compatibilitatii produsului ofertat cu echipamentul a.c pe care vor fi utilizate si pt stabilirea conf. acestuia cu cerintele min din fisa de date a achizitiei si din caietul de sarcini. Mostr vor fi testate in vederea verificarii calitatii printului si a functionarii in parametrii optimi a echipam. Se vor depune gratuit mostre: o bucata, respectiv un set pt fiecare produs ofertat. Mostrele prod adjud vor ramane in custodia achiz pana la fin contr si stabilirea conformitatii prod livrate ulterior cu mostrele prezentate. Mostrele prod neadj se vor returna firmei ofertante pe cheltuiala acesteia. Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 12:05