Achizitie publica - Furnizare tractor, lama de zapada si sistem frontal format din ridicator frontal pentru comuna Adamclisi, jud. Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 332707
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332707/30.07.2012
Denumire contract: Furnizare tractor, lama de zapada si sistem frontal format din ridicator frontal pentru comuna Adamclisi, jud. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ADAMCLISICod fiscal: 7097998, Adresa: STR. TRAIAN, NR.39, Adamclisi, Telefon: +4 0241854623, Fax: +4 0241854623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TRAIAN, NR.39, Adamclisi, Romania, cod postal: 907010, telefon: +40 241854623, fax: +40 241854623, persoana de contact: Primaria Comunei Adamclisi, str. Traian , nr. 39, Comuna Adamclisi, judetul Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Adamclisi, str. Traian , nr. 39, Comuna Adamclisi, judetul Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tractor, lama de zapada si sistem frontal format din ridicator frontal pentru comuna Adamclisi, jud. Constanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare tractor, lama de zapada si sistem frontal format din ridicator frontal pentru comuna Adamclisi, jud. Constanta, conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 627 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/ copie conform cu originalulNota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizicestraine : Cerinta nr. 1Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie saateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara ? se va prezenta Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie, insotita de Lista privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Lista va cuprinde: valoarea livrarilor; perioada de livrare; beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei a cel putin un contract avand ca obiect livrare de utilaje similare prezentei proceduri, cu o valoare egala sau mai mare de 170.000 lei, fara tva.Operatorul economic care nu satisface aceaste cerinte va fi descalificat.Documentele de confirmare care insotesc formularul Experienta similara: a) copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? a paginilor din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor;b) copie, stampilata ?conform cu originalul?, proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare;c)copie, stampilata ?conform cu originalul?, recomandare/ certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, de la beneficiar., Cerinta nr.3certificat de conformitate/certificate de calitate pentru produsele ofertate (pentru tractor)., Cerinta nr.4Ofertantul va prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate care asigura service-ul prezentului contract.Toate documentele se prezinta in limba romana., Cerinta nr.5Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.Declaratiava contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel (maxim 85 puncte): a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 85 puncte;b) Pentru un alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: pfo = (pret minim / pret o) x 85.Unde, Pfo- reprezinta punctajul financiar al ofertantului ?o?, pret o- pretul ofertantului , pret minim ? pretul cel mai mic
Termenulde livrare
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Termenul de livrare" se acorda astfel (maxim5 puncte): a) pentru cel mai mic termen de livrare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 5 puncte;b) pentru alt termen de livrare dacat cel prevazut la lit. a)punctajul se acorda astfel: Ptolivrare = (termen minim/termen o) x punctaj maxim alocat. Unde, Ptolivrare ? reprezinta punctajul pentru factorul de evaluare"Termenul de livrare"al ofertantului ?o?, Termen minim - termenul de livrare cel mai mic, Termen o -termenul de livrareal ofertantului ?o? . Termenul de livrare a produselor va fi obligatoriu exprimat in zile calendaristice, de la data semnarii contractului. Termenul de livraremaximacceptat este de 40 zile (peste care oferta va fi declarata neconforma) , precum si un termen de livrare minim acceptat de 5 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) .
Perioada de garantia acordata tractorului
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "perioada de garantia acordata tractorului" se acorda astfel (maxim 10 puncte): a) pentru cea mai mare perioada de garantie ofertata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10 puncte;b) pentru alta perioada de garantie dacat cel prevazut la lit. a)punctajul se acorda astfel: Pto garantie = (termen o/termen maxim) x punctaj maxim alocat.Unde, Pto garantie ? reprezinta punctajul pentru factorul de evaluare "perioada de garantia acordata tractorului" al ofertantului ?o?, Termen maxim- termenul de garantie cel mai mare, Termen o -termenul de garantie al ofertantului ?o?. perioada de garantie a tractorului va fi obligatoriu exprimata in luni, de la data semnarii procesului verbal de receptie, incheiat intre furnizor si beneficiar;Perioada de garantie va fi de min 12 luni si max 36 luni. Ofertele care sunt mai mici de 12 luni vor fi considerate neconforme, sau sunt mai mari de 36 luni, nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 16:14