Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare tractor, lama de zapada si sistem frontal format din ridicator frontal pentru comuna Adamclisi, jud. Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 332707
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ADAMCLISI
Numar invitatie: 332707/30.07.2012
Denumire contract: Furnizare tractor, lama de zapada si sistem frontal format din ridicator frontal pentru comuna Adamclisi, jud. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ADAMCLISICod fiscal: 7097998, Adresa: STR. TRAIAN, NR.39, Adamclisi, Telefon: +4 0241854623, Fax: +4 0241854623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TRAIAN, NR.39, Adamclisi, Romania, cod postal: 907010, telefon: +40 241854623, fax: +40 241854623, persoana de contact: Primaria Comunei Adamclisi, str. Traian , nr. 39, Comuna Adamclisi, judetul Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Adamclisi, str. Traian , nr. 39, Comuna Adamclisi, judetul Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tractor, lama de zapada si sistem frontal format din ridicator frontal pentru comuna Adamclisi, jud. Constanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare tractor, lama de zapada si sistem frontal format din ridicator frontal pentru comuna Adamclisi, jud. Constanta, conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 627 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 3.712 lei.Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: a) Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original; instrumentul trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit. Pentru scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr.5 din Sectiunea IV - Formulare.b) OP in contul autoritatii contractante RO38TREZ24221180250XXXXX, deschis la Trezoreria Baneasa, cod fiscal 7097998, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 1856 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare.Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular si, daca este cazul, terti sustinatori .Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG. nr.34/2006Cerinta nr. 3Cerinta obligatorie: Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4Cerinta obligatorie: Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele fiscale se vor depune in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: -fie o declaratie pe propria raspundere;
-fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 7 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie: Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Burcea Anton Tudorel ? primar, Rasid Beinur - viceprimar, Serif Sibel ? secretar comuna, presedinte comisie de evaluare, Slabu Marian, contabil, membru comisie de evaluare, Consilieri locali: Floca Ionut, Neacsu Florea, Oancea Vasile, Petrut Mariana, Serbanescu Dorina Cecilia, Ismail Constanta, Vizireanu Iulia, Oprea Marian, Burcea Dorian, Vlad Niculae.Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoane juridice/fizice*romane(prin persoana fizica se intelege persoana fizica autorizata)Cerinta r. 1Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea utilajelor care fac obiectul procedurii de achizitie.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/ copie conform cu originalulNota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizicestraine : Cerinta nr. 1Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie saateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara ? se va prezenta Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie, insotita de Lista privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Lista va cuprinde: valoarea livrarilor; perioada de livrare; beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei a cel putin un contract avand ca obiect livrare de utilaje similare prezentei proceduri, cu o valoare egala sau mai mare de 170.000 lei, fara tva.Operatorul economic care nu satisface aceaste cerinte va fi descalificat.Documentele de confirmare care insotesc formularul Experienta similara: a) copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? a paginilor din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor;b) copie, stampilata ?conform cu originalul?, proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare;c)copie, stampilata ?conform cu originalul?, recomandare/ certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, de la beneficiar., Cerinta nr.3certificat de conformitate/certificate de calitate pentru produsele ofertate (pentru tractor)., Cerinta nr.4Ofertantul va prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate care asigura service-ul prezentului contract.Toate documentele se prezinta in limba romana., Cerinta nr.5Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.Declaratiava contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel (maxim 85 puncte): a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 85 puncte;b) Pentru un alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: pfo = (pret minim / pret o) x 85.Unde, Pfo- reprezinta punctajul financiar al ofertantului ?o?, pret o- pretul ofertantului , pret minim ? pretul cel mai mic
Termenulde livrare
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Termenul de livrare" se acorda astfel (maxim5 puncte): a) pentru cel mai mic termen de livrare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 5 puncte;b) pentru alt termen de livrare dacat cel prevazut la lit. a)punctajul se acorda astfel: Ptolivrare = (termen minim/termen o) x punctaj maxim alocat. Unde, Ptolivrare ? reprezinta punctajul pentru factorul de evaluare"Termenul de livrare"al ofertantului ?o?, Termen minim - termenul de livrare cel mai mic, Termen o -termenul de livrareal ofertantului ?o? . Termenul de livrare a produselor va fi obligatoriu exprimat in zile calendaristice, de la data semnarii contractului. Termenul de livraremaximacceptat este de 40 zile (peste care oferta va fi declarata neconforma) , precum si un termen de livrare minim acceptat de 5 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) .
Perioada de garantia acordata tractorului
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "perioada de garantia acordata tractorului" se acorda astfel (maxim 10 puncte): a) pentru cea mai mare perioada de garantie ofertata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10 puncte;b) pentru alta perioada de garantie dacat cel prevazut la lit. a)punctajul se acorda astfel: Pto garantie = (termen o/termen maxim) x punctaj maxim alocat.Unde, Pto garantie ? reprezinta punctajul pentru factorul de evaluare "perioada de garantia acordata tractorului" al ofertantului ?o?, Termen maxim- termenul de garantie cel mai mare, Termen o -termenul de garantie al ofertantului ?o?. perioada de garantie a tractorului va fi obligatoriu exprimata in luni, de la data semnarii procesului verbal de receptie, incheiat intre furnizor si beneficiar;Perioada de garantie va fi de min 12 luni si max 36 luni. Ofertele care sunt mai mici de 12 luni vor fi considerate neconforme, sau sunt mai mari de 36 luni, nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer