Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare tractor


Detaliu pentru invitatia numarul 318119
Autoritate contractanta
Primaria municipiului Moinesti
Cod de identificare fiscala: 4591490
Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti
Telefon: 0234363680
Fax: 0234365428
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare tractor
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare 1 buc. tractor
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.12.2011 11:15
Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Moinesti, str. V. Alecsandri, nr. 14, mun. Moinesti, jud. Bacau, cod postal 605400
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Moinesti, str. V. Alecsandri, nr. 14, mun. Moinesti, jud. Bacau, cod postal 605400
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 96, 800 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl. privind situatia pers. a op. econ.; decl. privind neincadr. in prev. art. 181; certif. constat. privind indepl. obligatiilor la bugetul de stat si bugetul local-pers. juridice romane;doc. pt. dovedirea indepl. oblig. de plata catre bugetul de stat si bugetul local-pers. juridice straine;decl. conflict de interese;certif inregistrare ORC si certif. constat.ORC-pers. jur.romane;doc. edificatoare care dovedesc o forma de inreg +certif de rezidenta fiscala-pers juridice straine; inf. generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani-2008, 2009, 2010;bilanturi contabile pt 2008, 2009, 2010 - pers. juridice romane si straine;lista principalelor livrari din ultimii 3 ani; prezentarea a cel putin unui document/contract/p-v receptie pt confirmarea livrarii de produse similare in valoare de min 90.000 lei, fara TVA;decl. privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere;inf. privind asocierea;decl. privind respectarea regulilor de concurenta
din SEAP, sau gratuit de la sediul autoritatii contractante.Cuantum garantie participare: 1.800 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer